rema 1000

Danish
Post Reply
soren517
Posts: 1
Joined: 19 May 2014 16:48

19 May 2014 19:57

hejsa :)
jeg har lige downloaded og prøvet jeres bane i dag og må sige at jeg er imponeret! godt arbejde :)

men jeg har et forslag i måske kunne bygge videre på, jeg har nemlig en trailer pack med trailere fra gm itm, rema 1000, ole larsen og sådan.
og både rema 1000 og gm itm ligger jo i horsens og er begge store firmaer man ser dagligt på landevejen i hele Skandinavien, så fik bare den ide at det kunne være fedt hvis horsens kom med, eller bare den del med gm itm og rema er fordi de ligger 200 m fra hinanden og så kun 1 km fra motorvejen

det er jo så også sådan at jeg kører ved en vognmand i horsens, som både kører for gm itm og rema, så vil med glæde hjælpe med detaljer hvis det er, da jeg kender stederne godt

mvh søren

gippermand
Posts: 116
Joined: 17 Jul 2014 22:53
Location: Bornholm
Contact:

05 Oct 2014 03:13

Hejsa Søren, jo jeg ville da være glad for det samme samt Superbrugsen, Lidl, Fakta, Netto, Bilka, samt at man kunne få nogle Autoforhandlere til Personbiler som jo er i alle lande i Europa.....

Jeg fornemmer også at man har gjort Danmark som et indgangsparti til andre Skandinaviske land.
Tager man via Rødby, så ser man alle lande fra nord i flag......Danmark, Sverige, Norge, Finland, Island
Og tager du Padborg, ja så efter der.
Men indgang til Norge, Sverige og Finland er mere Suveræn i Flag.........

Og hvad skal Island være der for....................

Jeg kan så også fortælle dig, at en anden person, vist nok fra Holland har udtalt, at han var imod at Danmark får så mange byer, idet Holland ikke har så meget.... og det betyder vel at Danmark ikke får noget foreløbigt.

Jeg kan så også fortælle dig, at hvis du ikke har set det, så er en person ved at lave Danmark, i større stil, og med design som ER DANSK, samt huse og bygninger som ikke bærer præg af noget vi ALDRIG har set her i landet...........

Venligst Per

PS: Jeg tror ikke at man ser os Danskere for andet end at vi desværre bare er der......
Hvis du tager tid på hvor lang tid det tager at køre en strækning i Danmark, og sammenligner med andre lande, så er vores land i lavmål, men vores ydelser vil de gerne have
Med Venlig Hilsen / Regards
Per

User avatar
plykkegaard
Posts: 2551
Joined: 19 Sep 2014 19:18
Donation rank:
Location: Jylland
Contact:

05 Oct 2014 08:21

Klap hesten og vent på hvad SCS kommer med i Scandinavian DLC, Promods har sat hele skandinavien på hold indtil den er udkommet

Bliver biler ikke transporteret på bane fra fabrikkerne til klargøringscentrene?
I skal ikke forvente "lokal" distribution

Og hvad er det for ydelser du snakker om Per? Promods knokler deres dertil indrettede ud af bukserne for at du kan få et bedre miljø at lege i. Har du lagt lidt mønt for hurtig download er det peanuts i forhold til det arbejde
3D Artist - Moderator - Beta tester

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

05 Oct 2014 09:59

Det gør mig ikke glad for at høre, Gippermand. Denne person fra Holland, hvor du taler om, er jeg nok. Jeg har intet imod Danmark, jeg foreslog blot ét eksempel, hvilke problemer skalaen fra kortet giver os. Som du taler, det ser ud som halvandet års arbejde at Danmark - især i Jylland - har været for ingenting! Sådanne meddelelser virke demotiverende.

Ofte mennesker, der klager over dem kort, at deres land ikke er ordentligt kortlagt, kortredigering ikke berøres for dig selv. Disse mennesker aner ikke, hvor meget arbejde det tager at gøre dette kort. Hvis du ønsker at forbedre, lad det meste selv, hvordan kan du gøre det bedre. Du vil hovedsagelig se, at omfanget af byerne gør arbejdet ganske vanskeligt.

(Ja, jeg kan læse dansk, men stadig ikke så god. Jeg bruger Google Translate fra ordene finde, som jeg ikke kender. Men jeg allerede kender nogle grundlæggende grammatik)

MandelSoft
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

lars.v.jensen.79
Posts: 1
Joined: 27 Sep 2013 16:02
Location: Vojens Municipality
Contact:

14 Nov 2014 10:15

Way to go Mandelsoft..... Keep up the good Work :)

bob schrøder
Posts: 1
Joined: 16 Sep 2014 16:21

05 Feb 2015 22:23

Ja og nogen flere skin med buikkers navn på bilerne



Post Reply

Return to “Dansk”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 8 guests