Map

Danish
User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10594
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

28 Oct 2014 15:50

Dudly wrote: Nu har jeg siddet og arbejde det meste af natten for at finde den file som skulle hedde præcis det samme som den af jeres file uden held , jeg har været inde i spillet og slået alle de nye filer fra uden nogen held det eneste jeg har lagt ind er
1. ETS2 + Going East + ProMods + Poland Rebuilding + Rus Map

2. ETS2 + Going East + MS Heavy Alex + Poland Rebuilding + Rus Map
og efter det var den file fra jer def-v171 ikke virkede mere jeg har prøvet at slå alt nyt fra og den virker stadig ikke
jeg tænker lidt om det er GOING EAST som går ind og slår jeres file fra når man installere GOING EAST
Problemet er ikke med Going East. Going East har ikke game_data altså def file er stadig detsamme
Problemet er troligtvis med Poland Rebuilding eller Rus Map.

Filerne laddes i alfabetisk folge, dvs at en fil som hedder zzzz.scs ladder sidst.
Dopper du om promods-def filen till zzzpromods-def så skal det fungere
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image

User avatar
Dudly
Posts: 35
Joined: 11 Apr 2014 13:31

28 Oct 2014 20:59

:?: :?: Hej Scul
Nu har jeg siddet og arbejde det meste af natten for at finde den file som skulle hedde præcis det samme som den af jeres file uden held , jeg har været inde i spillet og slået alle de nye filer fra uden nogen held det eneste jeg har lagt ind er
1. ETS2 + Going East + ProMods + Poland Rebuilding + Rus Map

2. ETS2 + Going East + MS Heavy Alex + Poland Rebuilding + Rus Map
og efter det var den file fra jer def-v171 ikke virkede mere jeg har prøvet at slå alt nyt fra og den virker stadig ikke
jeg tænker lidt om det er GOING EAST som går ind og slår jeres file fra når man installere GOING EAST

Best regards Tom

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10594
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

28 Oct 2014 23:33

Going East har intet at gøre med dette

Prov det med kun ETS2 (original) og ProMods
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image

User avatar
Dudly
Posts: 35
Joined: 11 Apr 2014 13:31

29 Oct 2014 22:03

Så virker det men når jeg så ligger Going East + MS Heavy Alex + Poland Rebuilding + Rus Map ind så virker det ikke mere så der må være en fil i en af de mapper som slår den fra .... det virker lidt underligt men jeg har ikke held til at finde hvad for en af dem der gør det
men jeg kæmper videre

gippermand
Posts: 116
Joined: 17 Jul 2014 22:53
Location: Bornholm
Contact:

31 Oct 2014 09:52

Hejsa Dudly

Jeg har svaret til dig....

Når du har ETS2 + Going East + ProMods + Poland Rebuilding + Rus Map så skal du huske at MS Heavy Alex godt kan have ændret noget som ikke passer sammen med de andre maps.

Du skal også sikre dig om de du lægger sammen kan gå sammen, altså om de er til 1.11 eller 1.12 eller 1.13, samt om de andre mods fra trucks, trailers, bus kan gå sammen med de maps du har samlet, for ellers ja så går dit spil ned.

Venligst Per
Med Venlig Hilsen / Regards
Per



Post Reply

Return to “Dansk”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 26 guests