Minus ved spillet SCS

Danish
Post Reply
gippermand
Posts: 116
Joined: 17 Jul 2014 22:53
Location: Bornholm
Contact:

09 May 2015 21:59

Nu har jeg prøvet en masse forskelligt, og har fundet lidt af løsningen

Jeg håber at det er okay at man både fortæller det gode, men også det dårlige
Indtil videre, ja så må man ikke forbande noget som er dårligt, men kun fortælle det positive, men så kan man jo ikke tage ved lære, og det håber jeg at man vil, ISÆR fra scs side.

For det første, så ville jeg se hvad spillet kunne køre med, og jeg har tidligere sagt at jeg måske mangler en version som hedder 1.17.1 update i 64 bit, og ja det tror jeg er rigtig, fordi dette.

Jeg har lagt spillet ind nu i mange omgange med forskellige opstillinger, OG den ENESTE måde at ProMods kan virke på, altså den sidste version 1.19.1 er sammen med update 1.16.
Alt andet vil ikke køre sammen, og dette er UDEN nogen former for mods, KUN scs game, update 1.16 og Promods 1.19.1

Hvis man mener at den godt kan køre med andet, venligst fortæl mig hvad jeg så skal gøre, da alt er prøvet

Endvidere kan jeg ikke forstå at SCS i deres spil laver så fine og naturlige Lastvogntog med smarte finesser, når landskaberne med mere i spillet er så elendigt.

Jeg ved at Promods prøver at lave tingene om, så det ser mere naturligt ud, og det hilser jeg velkommen, men som i dette tilfælde, at folk kører en tur med godt fra A til B og skal igennem Danmark, ja så får de den opfattelse at Danmark ser ud som det de ser på turen, og det er dælme løgn.

Hverken Gedser, Rødby. København, Odense, Århus, Ålborg, Herning, Holstebro, Viborg med mere er rigtige, ej heller mange af de broer som forbinder stederne.
Hvorfor kalde det Danmark i stedet for landet uden fornuft, for det eneste som er rigtig i landet er bynavnene

Jeg ved ikke med de andre lande i Europa, da jeg ikke er befaren der, men jeg vil tro, at der som nok er mere sandt i Czech da folkene for spillet kommer derfra, og mere tænker på deres end os andre.

Hvis der skal være pæne, smarte, godt udseende på biler, så syntes jeg at man godt kan bruge bare 5 min på at rette ting til SELVOM at spillet er lavet i Scala 1:19 for det kan også godt laves godt i den Scala.

Se nu vil man måske tænke sig at banded mig fordi jeg ikke bare smiler og siger søde ord, lige som de gjorde på scs forum, men så må i jo gøre det, jeg er flintende lige glad, for ærlighed skal ikke bures inde, og når noget er godt får man ros, og ris når det er lort

Venligst Per
Med Venlig Hilsen / Regards
Per

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

09 May 2015 23:11

gippermand wrote:Jeg har lagt spillet ind nu i mange omgange med forskellige opstillinger, OG den ENESTE måde at ProMods kan virke på, altså den sidste version 1.19.1 er sammen med update 1.16.
Alt andet vil ikke køre sammen, og dette er UDEN nogen former for mods, KUN scs game, update 1.16 og Promods 1.19.1

Hvis man mener at den godt kan køre med andet, venligst fortæl mig hvad jeg så skal gøre, da alt er prøvet
Har du prøvet at installere 1.17 patch til ProMods endnu?
http://promods.net/viewtopic.php?f=7&t=6825
Dette er meget vigtigt, hvis du ønsker at spille ProMods 1,91 i ETS 1.17!
gippermand wrote:Jeg ved at Promods prøver at lave tingene om, så det ser mere naturligt ud, og det hilser jeg velkommen, men som i dette tilfælde, at folk kører en tur med godt fra A til B og skal igennem Danmark, ja så får de den opfattelse at Danmark ser ud som det de ser på turen, og det er dælme løgn.

Hverken Gedser, Rødby. København, Odense, Århus, Ålborg, Herning, Holstebro, Viborg med mere er rigtige, ej heller mange af de broer som forbinder stederne.
Hvorfor kalde det Danmark i stedet for landet uden fornuft, for det eneste som er rigtig i landet er bynavnene
Skandinavien i ProMods kortet bliver gammel. Det meste af dette område blev bygget på det tidspunkt, ProMods bestod af bare to mennesker. Mens Midtjylland (Herning, Holstebro, Viborg) er den bedste repræsenterede del af Danmark, de fleste af det er over et år gamle. Resten af Skandinavien i mod er endnu ældre end det, og du kan se der klart. Især Fyn og Sjælland er skriger på vedligeholdelse! Og Og selv i Sverige er der steder, der kan klart bruge visse former for ombygning.

Nu tager et kig på vores nyeste arbejde i Tyskland, Slovenien og Estland. Du ser en enorm forskel i kvalitet i de dele af kortet i forhold til Skandinavien. Vores team er vokset, vores erfaring er vokset og vi har flere folk med gode landskabspleje færdigheder. Du kan tydeligt se forøgelsen i detaljer og realisme i ARP-projektet.

Så hvorfor har vi ikke forbedret Danmark endnu? Svaret er enkelt: vi vidste i lang tid, at Skandinavien DLC kommer, og det ville være overflødigt at arbejde på dette område af kortet, da vi risikerer, at arbejdet ville være for ingenting, hvis SCS kom op med noget bedre. Nu, hvor DLC er ude, det viste sig at være det klogeste valg: selvom DLC indeholder nogle trivielle fejl og Danmark er virkelig tom i denne version, er det en bedre base for at begynde at forbedre Skandinavien end hvad vi har bygget i fortiden. Selvfølgelig vil vi blander nogle dele af den gamle kort, der stadig er nyttige, men for nogle dele vi virkelig nødt til at starte forfra fra bunden, da vi kan gøre det bedre. Jeg har genopbygge færgehavnen i Rødby igen i går at forbinde Puttgarden med den nye DLC kortet. Den nye havn ser måde bedre tahn den gamle. Men stadig, der er meget at forbedre i Danmark, og det vil tage en masse tid. Heldigvis har vi en person fra Jylland (RacerToft), der virkelig ønsker at tackle denne udfordring for at forbedre Danmark. Der er en lys fremtid forude for dette land på vores kort ;)
gippermand wrote:Jeg ved ikke med de andre lande i Europa, da jeg ikke er befaren der, men jeg vil tro, at der som nok er mere sandt i Czech da folkene for spillet kommer derfra, og mere tænker på deres end os andre.
Prag kun repræsenteret lidt bedre end resten af kortet, men resten af Tjekkiet er lige så ud som resten af kortet. De værste dele på kortet er den oprindelige version af Tyskland og Det Forenede Kongerige, som også er de ældste dele af kortet (kopieret direkte fra GTS og UKTS). Mange byer på den oprindelige kortet er, som du beskrev; navnet er lige der, du kan se nogle monumenter, men resten er langt fra virkeligheden. DLC er dog et skridt i den gode retning i denne henseende, har de faktisk formået at gøre nogle virkelig nice sceneri i Skandinavien, at jeg faktisk kan genkende, hvad det skal repræsentere (for eksempel den Essingeleden i Stockholm).
gippermand wrote:Hvis der skal være pæne, smarte, godt udseende på biler, så syntes jeg at man godt kan bruge bare 5 min på at rette ting til SELVOM at spillet er lavet i Scala 1:19 for det kan også godt laves godt i den Scala.

Se nu vil man måske tænke sig at banded mig fordi jeg ikke bare smiler og siger søde ord, lige som de gjorde på scs forum, men så må i jo gøre det, jeg er flintende lige glad, for ærlighed skal ikke bures inde, og når noget er godt får man ros, og ris når det er lort

Venligst Per

Konstruktiv kritik er altid velkommen her. Det holder os skarpe, og det hjælper til at forbedre dette mod. Selvom vi gør afvise nogle forslag, hvis vi har nok grund til at gøre det, hvis du har en god pointe, vi tage i betragtning. Og i dette tilfælde, en ombygning af Danmark var planlagt i temmelig lang tid. Vi kan gøre det meget bedre nu!


Med venlig hilsen,
MandelSoft
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

gippermand
Posts: 116
Joined: 17 Jul 2014 22:53
Location: Bornholm
Contact:

10 May 2015 04:52

Hejsa Mandelsoft

Den lille fil fra dit link gjorde det den skulle.
Brager bare derudad nu.

Tusind tak

Venligst Per
Med Venlig Hilsen / Regards
Per



Post Reply

Return to “Dansk”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 2 guests