Promods+poland rebuilding+rusmap crash

Danish
Post Reply
MrChaos
Posts: 6
Joined: 07 Aug 2013 18:10
Donation rank:
Location: Nykøbing f

19 Aug 2015 08:22

Hej

Jeg har på min pc hentet de nyeste versioner af promods + poland rebuilding + rusmap ned og sat dem i den rækkefølge som de skal være i, og det virker perfekt på min pc, men da min kone også sidder og kører ETS2 og hun også gerne vil have de samme mods som mig, så installerede jeg også de samme maps på hende pc, og sat dem i samme rækkefølge, men nu er problemet at så længe at poland rebuilding er aktiveret så hver gang man går ind i fragtcenteret for at finde en ny tur, så crasher spillet, man kan sagtens trykke på kør knappen og så kører rundt, og trykker jeg på (M) for at få vist kortet så viser den også at alle maps addons er der, men så snart man vælger fragtcenter så er man tilbage på Windows desktop.

er der nogen som har en idé til hvorfor det sker ?

På forhånd rigtig mange tak for hjælpen :)

Michael

gippermand
Posts: 116
Joined: 17 Jul 2014 22:53
Location: Bornholm
Contact:

22 Aug 2015 10:32

Hejsa

Har i begge de samme ting installeret på computeren..... Ram, Grafikkort m.m.

Hilsen Lolland Kommune
Med Venlig Hilsen / Regards
Per

MrChaos
Posts: 6
Joined: 07 Aug 2013 18:10
Donation rank:
Location: Nykøbing f

22 Aug 2015 20:20

Hejsa
Tak fordi du svarede :)

Ja vores pc'er er fuldstændigt identiske, men jeg har fundet fejlen, fejlen lå i at da vi købte ets2 til min kone, så købte vi en bundle pakke på steam, hvor jeg syntes jeg så at begge expansion pakker var i samt en masse paint jobs, det viste sig at going east ikke var med i pakken, så efter vi gik ind og købte den så virkede det hele som det skulle :)

tim.kamper
Posts: 2
Joined: 25 Apr 2016 00:00
Donation rank:
Contact:

06 Sep 2016 14:08

Hejsa nogen der kan hjælpe mig med promods og traliler række følge og jeg kan ikek spille ets 1.24 kan i hjælje mig få det her foto frem hjælp

håber i kan hjællpe mig



Post Reply

Return to “Dansk”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 3 guests