Mods til ETS2

Norwegian
Post Reply
kjetil
Posts: 2
Joined: 18 Jan 2014 09:27

18 Jan 2014 09:36

Hei.

Jeg for ikke til å legge til mods i euro truck simulator 2. Eksempel kart. Jeg har lastet ned mange kart og prøvd og pakke opp zip og rar filer og lagt dem under mod mappa under spillet. Jeg starter et nytt spill og krysser dem av, men de går ikke inn. Jeg for det samme kartet og ikke noe utvidelse. Dette er frustrerende pga nå har jeg vel kjørt dette kartet minst 5 til 6 ganger igjennom og begynner å ikke være gøy lengre. Ett annet spørsmål er at jeg synes denne Danmark, Sverige og Norge mapen ser kult ut. Hvor kan jeg laste den ned og er den lettere å få inn i ETS2?

Håper noen har noe innspill. Hvis det er mulig å få en mail på det så hadde det vært kult. [email protected] for jeg er ikke flink på dette med forum osv å komme meg inn igjen på dette. Skal prøve, men jeg vet at har prøvd slike før og jeg kommer meg ikke inn igjen i forumet.

Personlig synes jeg dette er et kult spill, morsomt pga det er mange mods, men jeg for de ikke inn. Jeg har siste oppdateringen av ets2 så jeg vet ikke om det kan være problemmet?

Takk for hjelpen som dere kan gi.

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10555
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

18 Jan 2014 21:24

Du skal gå in i dit profile og redigere profilen. Då skal du klicke på flickerne for at aktivere dem
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image

Andreasno02
Posts: 1
Joined: 19 Jan 2014 17:38

19 Jan 2014 18:06

Hvor skal det legges?? HJELP!

kjetil
Posts: 2
Joined: 18 Jan 2014 09:27

20 Jan 2014 17:58

Etter mye om og men så fikk jeg det til. En kjempe bra laget Nordiske landene. Jeg kommer fra Kr. Sand og jeg kjente meg igjen i byen. Dere som har laget den har tatt med det sentrale som by broa, lundsbroa, havna. Og så veien til Stavanger var bra også. Dere har fått med dere kvinedalsheia med den nye veien med tunnel og den nye broa osv. Kjempe bra.

Til Andreaso02 så ligger det hos med under mine dokumenter/mine games/ og Euro Truck Simulator 2/ og der fant jeg mod mappa la dem inn der etter jeg hadde pakket ut alt så fikk jeg det til.



Post Reply

Return to “Norsk”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 5 guests