Ratti asetuksia?

Finnish
Post Reply
Rstuning
Posts: 61
Joined: 08 Aug 2013 12:34

28 Jun 2015 22:11

Kertokaapas, jos ajatte ratilla niin minkälaisia asetuksia teillä on?

Itse tarvitsen apua, että miten saan G27 ratilla toimimaan Todellisen automaattivaihteiston? En saanut sitä muuten toimimaan, kuin silleen et painaa eteenpäin vaihdetta liipasimesta ja kaasua niin sitten vaihtaa vaihdetta ja kulkee eteenpäin. Taaksepäin samanlailla. Yksinkertaisella vaihteistolla on niin pöljä ajaa,kun jarrupoljinta painat niin auto menee taaksepäin.



HJELP!!

Edit: Pyörittelin hetken noita asetuksia, niin sain sen toimimaan toivotulla tavalla. Sinne vaan lisää vaihteet eteen ja taakse ja ei mene missään nimessä polkimia asettamaan kaasulle ja peruutus/jarrutukseksi.

Fanaleds:iä en saanut kyllä toimimaan omalla g27. Tarkoitushan on kait se dll tiedosto kopioida x64/plugins ja jättää fanaleds ns.päälle, kun lähtee pelaamaan. No ei mulla ainakaan valot alkaneet palamaan. Googlailin aikani ja hoksasin, että on tulossa sitten uusi g29 jossain vaiheessa.
You can follow me :arrow: https://twitter.com/Kaupinelzky

ETS 2 1.32.3 + many other mods

peruna1
Posts: 17
Joined: 31 Jan 2014 06:35
Location: Laukaa, Finland

01 Jul 2015 20:58

Tää menee kyl ihan sivuun, mut täs vinkki 240 asteen rateille

Ihmisillä joilla on 240 asteen (kuten mulla) Kun haluu et se menee ympäri eikä mene että kääntää 180 astetta pelin kanssa yhtä aikaa ja sit peli päättää et loput tulee, eli 180 asteestä eteenpäin. Jätät "käännä vasemmalle/oikealle" nuolinäppämille



Post Reply

Return to “Suomi”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 4 guests