Download ... man man man

Dutch
michael.van-den-berg
Posts: 5
Joined: 30 May 2015 18:44
Contact:

21 Aug 2016 20:14

Hey grappenmakers ik heb geen paypal en dus ben ik verplicht om gratis links te gebruiken.
Maar zal wel handig zijn als die ook werken , zodra ik alle advertenties in beeld heb gekregen stuurt ie mij nog steeds niet door.
Lekker dit


Edit:
Nou kheb het opgelost met een skipper , beetje jammer nou heb ik jullie niet kunnen supporten.

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7797
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

21 Aug 2016 22:08

Een PayPal account is in een paar seconden aangemaakt. Dat acht ik dus geen reden voor de ogenschijnlijke verplichting om de gratis links te gebruiken.

De gratis links zijn inderdaad slecht bruikbaar als je een adblocker gebruikt, tenminste in Google Chrome is dat zo. Maar ook dit is simpel op te lossen door adfly toe te voegen aan de Whitelist.

Verder gelieve de edit knop te gebruiken. Dubbelposten is erg irritant en niet nodig.
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10555
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

22 Aug 2016 01:52

Een Paypal account heb je niet eens nodig je kunt ook gewoon een credit card nummer intikken.
Als je die niet hebt kun je ook een account maken en met Ideal geld overmaken
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image

User avatar
Polestar
Posts: 371
Joined: 16 Aug 2013 13:32
Donation rank:
Location: Zwolle, Overijssel
Contact:

09 Sep 2016 22:56

Vind deze toon een beetje ergerlijk als ik eerlijk ben. Dan heb je een gratis archief, een supersnel betaald alternatief, uitgebreide instructies die zelfs naar bijna elke taal vertaald zijn en dan nog vind je het nodig om de schuld bij ProMods in de schoenen te schuiven.

Ik weet de frustratie voor iets dat niet werkt, maar vertrouw mij: het ligt niet aan het team. Voor een niet officiële "spelmaker" is dit de beste downloadpagina die ik ooit heb gezien. Mag ook wel eens gezegd worden ;)
Image
Current truck: 2021 Mercedes Actros MP5
Current trailer: 2021 Schmitz S.KO
License plate:
Image Image

PhilippeVDS
Posts: 5
Joined: 03 Apr 2017 18:32

14 Apr 2017 22:28

Zeg wel!!! Ik heb vandaag Pro - mods gedownloaded en echt,het was relatief snel!!! Ik heb een paar jaar geen Pro-mod gebruikt en naa een paar uur trucken zeg ik NOOOOIT MEER!!! Wat een map-mod!!!

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10555
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

16 Apr 2017 02:58

Dank :)
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image

sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

29 May 2017 16:45

Het downloadsysteem van promods werkt inderdaad een beetje hakkelig vooral met die lage downloadsnelheid. Maar, daarvoor krijg je wel een keigoede map terug! Realiseer ook even dat adfy links desondanks niet heel veel opleveren hoor, hooguit een 10tje. Das dus even veel als een avondje uitgaan met een paar maten dus het is het zeker waard.

Brian1996
Posts: 59
Joined: 18 Dec 2016 16:00
Location: Antwerp

10 Jul 2017 18:50

Het downloadsysteem vind ik een goed systeem. De ads nemen ik er gewoon bij. Blijf zeker voort doen met jullie map, geweldig map ! :)

Heusdii
Posts: 3
Joined: 06 Aug 2017 22:32
Donation rank:

06 Aug 2017 23:54

Ik heb de bundel 'gekocht" voor 80 cent en de hele tutorial gevolgd. Ik krijg constant issues met de tester dat hij de "gratis downloads .001 etc etc' niet vond wat ik dus niet snap.

Dus nu heb ik ze betaald en gratis geinstalleerd.. en nu ben ik nog steeds bezig XD

Vind ik wel een beetje jammer :(

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10555
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

07 Aug 2017 05:58

Als de tester de multi-part bestanden niet kan vinden heeft het vaak te maken met een verkeerde bestandsnaam.
Windows zet vaak (1) of (2) achter een bestandsnaam als je meerdere keren probeert te downloaden en dat breekt de volgorde
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 3 guests