Hallo vanuit Tukkerland

Dutch
Post Reply
Moredhel
Posts: 35
Joined: 07 Apr 2014 16:02

07 Apr 2014 21:52

Ik heb al een handjevol posts geplaatst maar wilde me toch even in een apart topic voorstellen :)

Ik speel (volgens mij) alweer ruim een half jaar ETS2 en had een save waarmee ik heel eenvoudig geld verdiende, duurt even maar dan heb je ook wat (en is de lol er helaas ook meteen vanaf):
- zorg dat je minstens twee garages hebt, liefst ver bij mekaar vandaan (ik had Birmingham en Brno);
- zorg dat je minstens 10 mensen voor je hebt werken, waarvan er zeker drie altijd goeie winst maken (5k of meer per rit);
- zorg dat je geen opdracht hebt, maar lekker vrij kunt rijden, èn in een van je twee "garagesteden" bent.

Wat je dan simpelweg doet is:
- druk op G (van Garages);
- klik op de andere garage;
- klik op Snel Rijden.

Na even laden staat je truck in de andere stad en zie je dat je winst hebt geboekt. Rinse and repeat tot je genoeg hebt om een 3e garage te bouwen :P

Op een gegeven moment had ik zeker 10 5-mans garages en een trip-income van 100k. Toen was het niet leuk meer en ging ik maar wat anders doen. Tot vorige week. Ben nu bezig met een bedrijfje (Telvanni BV, die naam komt uit The Elder Scrolls III: Morrowind ;) ), gevestigd in Groningen (3 truckers, waaronder ik) en heb nu ook garages in Birmingham (3 truckers) en Brno (1 trucker). Zodra Brno 3 truckers heeft ga ik al m'n geld in het pimpen van m'n eigen waggie steken, rij nu nl. nog in een hele gewone saaie grijze Volvo FH16.

Ik denk dat ik die cheat/glitch/dinges, hoe je het ook wil noemen, misschien ook in het Engels kan posten. Wie weet of iemand er iets mee wil doen :)



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 3 guests