Mening Over de Map - Opinion About the Map

Dutch
User avatar
Nico
Founder
Posts: 3534
Joined: 01 Aug 2013 09:40
Donation rank:
Location: Apeldoorn, Gelderland

05 Apr 2014 13:06

ja als de Nederlandse map ooit gereleased wordt lol

Misschien een idee als wij met ProMods er eens zo eentje maken :lol:
Am I developing at the moment?
Image
STDS, ETS2, ATS Beta Tester
Main Developer of ProMods and Moderator.

luctor.emergo.3
Posts: 23
Joined: 15 Mar 2014 12:00
Location: Middelburg, Zeeland

05 Apr 2014 21:12

Nico wrote:ja als de Nederlandse map ooit gereleased wordt lol

Misschien een idee als wij met ProMods er eens zo eentje maken :lol:
Release staat gepland voor 30 juli 2014. Is ook een ideetje inderdaad. :lol:

Almighty
Posts: 1258
Joined: 25 Aug 2013 11:59
Donation rank:
Location: Wijhe

05 Apr 2014 21:53

Ala hij gereleased word ga ik hem zeker even bekijken, maar ik moet nog afwachten of ze dat werkelijk halen.
Happy trucking!

User avatar
Nico
Founder
Posts: 3534
Joined: 01 Aug 2013 09:40
Donation rank:
Location: Apeldoorn, Gelderland

05 Apr 2014 23:32

30 juni denk k niet. Dat is minder dan 2 maanden en ze zijn nog niet eens bij de Randstad aangekomen.

Tenminste als ze een map met qualiteit maken zouden ze daar zeker een half jaar bezig moeten zijn ;)
Am I developing at the moment?
Image
STDS, ETS2, ATS Beta Tester
Main Developer of ProMods and Moderator.

luctor.emergo.3
Posts: 23
Joined: 15 Mar 2014 12:00
Location: Middelburg, Zeeland

06 Apr 2014 12:55

Geen idee hoe ver of hoe niet ver ze zijn. Ik wacht het rustig af. Liever dat ze er langer over gaan doen en dat het goed is, dan afgeraffeld om de datum maar te halen.

Moredhel
Posts: 35
Joined: 07 Apr 2014 16:02

07 Apr 2014 22:12

polar wrote:Dan het grote verkeersplein (klaverblad) bij Hamburg, vanuit Duitsland naar Denemarken wordt door de Nav aangegeven de paralel rijbaan aan te houden, maar je kan gewoon op je rijbaan rechtdoor aanhouden.
Vanuit Denemarken naar Duitsland (op bovenstaand verkeersplein) gaat de Nav op tilt, je kan alle kanten op maar nergens de goede, je krijgt zelfs de aanwijzing om de middenberm over te steken naar de andere rijbaan :roll:

Bij Arhus richting de boot krijg je via je Nav de aanwijzing om Arhus in te rijden, maar die rode aanwijzing stopt nog voor Arhus en dit is een foute aanwijzing.
Want er is nog een andere aanwijzing die gelijkertijd wordt aangegeven en dat is de afrit nemen en dan rechtdoor de oprit te nemen, kun je beter op de snelweg blijven ;)

Dan nog Kolding, als ik daar de GPS instel om de garage op te zoeken dan krijg je een aanwijzing die je ergens heen stuurt maar daar aangekomen weer terug stuurt en vice versa.
Enfin, de aanwijzing die gegeven wordt door de Nav zal ook nooit leiden naar de garage, dat is op dat moment een hele andere weg.
Heel toevallig, ik reed vanmiddag nog van Grunn naar Kolding en maakte exact hetzelfde mee :D Ik was echter wel zo stom om Aarhus binnen te rijden ipv gewoon door te kachelen, maar ach, dan hebben we dat plaatsje ook weer ontdekt he?

Ik vind de map schitterend, vroeg me al af wie die sicke afslagen en driedubbele klaverbladen had bedacht: SCS met de Going East of jullie. Het antwoord is inmiddels duidelijk: HULDE!

Moredhel
Posts: 35
Joined: 07 Apr 2014 16:02

07 Apr 2014 22:14

Gaan jullie Enschede trouwens toevoegen? Ah toeeeee! :D

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10596
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

07 Apr 2014 22:25

Lijkt me onwaarschijnlijk dat er ruimte voor is. Nederland is zwaar gecomprimeerd in de map
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image

scaniablack
Posts: 10
Joined: 27 Oct 2013 08:14
Location: Herk-de-Stad

09 Apr 2014 18:04

waarom crasht mijn spel altijd als ik normandie inrij? ik heb de 1.62 en de dlc, ik snap het nie

Almighty
Posts: 1258
Joined: 25 Aug 2013 11:59
Donation rank:
Location: Wijhe

09 Apr 2014 18:09

Graag even een nieuw topic aanmaken en wanneer je spel crasht graag even de game.log er in zetten.
Happy trucking!



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 32 guests