Wat is nu precies nieuw?

Dutch
KayProMods
Posts: 32
Joined: 29 Apr 2014 08:25

29 Apr 2014 09:03

Goedendag,

Ik speel al op de Scandinavië mod alleen ik heb die gedownload toen ie nét uit was.
Nu heb ik begrepen dat er vele updates zijn doorgevoerd?

Zouden jullie mij misschien uit kunnen leggen hoe ik die updates moet downloaden?
Of kan ik ook gewoon de map opnieuw downloaden dat daar al alle updates bij in zitten en ik een nieuw account begin op ETS2?

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

29 Apr 2014 09:24

De update is te downloaden via de knop "Download" op de menubalk bovenaan de pagina. De instructies zijn beschikbaar in het Nederlands. Als het goed is hoef je geen nieuw account te starten (m.u.v. als je een basis hebt in Stockholm, dat kan problemen geven, omdat we die stad volledig hebben verbouwd).

Sinds versie 1.0.1 zijn de volgende steden toegevoegd:
- Angers (FR)
- Brest (FR)
- Caen (FR)
- Cherbourg (FR)
- Le Havre (FR)
- Le Mans (FR)
- Nantes (FR)
- Rennes (FR)
- Rouen (FR)
- Poitiers (FR)
- Kalmar (SE)
- Linköping (SE)
- Croydon (UK)
- Portsmouth (UK)

Verder zijn er op diverse plaatsen in Nederland Denemarken en Zweden landschaps- en infrastructuurverbeteringen toegepast en zijn enkele details gewijzigd.

Ik hoop dat dit het een en ander duidelijk maakt ;)

Groeten,
MandelSoft
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

KayProMods
Posts: 32
Joined: 29 Apr 2014 08:25

29 Apr 2014 10:04

Beste Mandelsoft,

Ik heb de instructies gevolgd en heb alles gedownload.
Heb helaas geen PayPal account dus kon ik niet betaald downloaden.

Met het uitpakken van de bestanden gaf men laptop al aan dat er een aantal bestanden beschadigd waren maar ze waren wel volledig uitgepakt.

Heb een nieuw profiel in ETS2 aangemaakt en die 3 dingen die je moet aanklikken bij mods stonden er wel gewoon in.
Heb alleen die 3 aangeklikt voor de zekerheid en geen verdere mods er nog ingezet alleen als ik het spel dan opstart crasht het spel. Dit heb ik al 3x geprobeerd het opstarten en telkens chrasht ie.

Wat nu te doen?

Almighty
Posts: 1258
Joined: 25 Aug 2013 11:59
Donation rank:
Location: Wijhe

29 Apr 2014 10:12

Je hoeft alleen part1 maar uit te pakken, de rest neemt hij automatisch mee (wel moeten alle part in dezelfde folder staan). Als je dit zo gedaan hebt wil ik je vragen om een game.log te plaatsen nadat het spel gecrasht is.
Happy trucking!

KayProMods
Posts: 32
Joined: 29 Apr 2014 08:25

29 Apr 2014 10:15

Almighty wrote:Je hoeft alleen part1 maar uit te pakken, de rest neemt hij automatisch mee (wel moeten alle part in dezelfde folder staan). Als je dit zo gedaan hebt wil ik je vragen om een game.log te plaatsen nadat het spel gecrasht is.
Ik probeerde part 2 en 3 ook uit te pakken, oeps.
Even alles van promods verwijderen dus uit men mod map en vanuit downloads opnieuw kopiëren.

En een folder is gewoon een mapje die ik moet aanmaken en daarin alles inzetten of?
Want normaal kopiër ik de bestanden vanuit downloads naar mods.

KayProMods
Posts: 32
Joined: 29 Apr 2014 08:25

29 Apr 2014 10:25

Nou ik heb een map aangemaakt in de mod map genaamd Promods Map alles geimporteerd daarnaartoe en alleen part 1 uitgepakt. Toen pakte ie de bestanden niet in het spel. Heb ik dat gekopiërd wat in de map stond en gewoon maar in die modmap gezet toen pakte ie de bestanden wel in het spel alleen crasht ie weer...

Hoe maak ik een game.log dan?

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

29 Apr 2014 10:40

Probeer ze eens uit de mod map te halen en zet ze in de hoofdmap "mods".

Heb je trouwens ook precies stap 1 gevolgd? Vaak vergeten mensen stap 1 te voltooien; je moet een DEF bestand genereren en deze ook activeren in het spel.
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

KayProMods
Posts: 32
Joined: 29 Apr 2014 08:25

29 Apr 2014 10:48

MandelSoft wrote:Probeer ze eens uit de mod map te halen en zet ze in de hoofdmap "mods".

Heb je trouwens ook precies stap 1 gevolgd? Vaak vergeten mensen stap 1 te voltooien; je moet een DEF bestand genereren en deze ook activeren in het spel.
Bij stap één drukte ik op genereren en toen downloadde ie een .scs bestand en die heb ik gewoon in de modmap geplaatst. Hoe moet ik die dan verder activeren? Want er stond dat alleen het bestand plaatsen voldoende was en die ook niet uitgepakt hoefde te worden.

KayProMods
Posts: 32
Joined: 29 Apr 2014 08:25

29 Apr 2014 10:56

Even een nieuw DEF bestand aangemaakt en het oude bestand verwijderd uit men modmap.
Nieuwe DEF bestand in men mod map gezet en als nog crasht de game.

Nu weet ik niet meer wat ik moet doen.

Almighty
Posts: 1258
Joined: 25 Aug 2013 11:59
Donation rank:
Location: Wijhe

29 Apr 2014 11:04

Graag toch even de game.log, deze vind je hier: C:\Users\<NAME>\Documents\Euro Truck Simulator 2
Happy trucking!



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 25 guests