Probleem met trailerskin

Dutch
Locked
KayProMods
Posts: 32
Joined: 29 Apr 2014 08:25

19 May 2014 14:19

Beste mede-forumers,

Weet niet of dit forum bedoeld is om met zulk soort vragen te komen maar niet geschoten is altijd mis en er zullen hier vast wel wat mensen op het forum zitten die naast het maken van maps ook verstand hebben van skinnen.

Nu is het zo dat iemand een trailer voor mij heeft geskind maar ik wou daarop wat eigen aanpassingen maken en dat heb ik gedaan via DXTPmp. Ik heb werkelijkwaar van het weekend 6 uur gespendeert om het voor elkaar te krijgen om mijn aanpassing op die trailer te krijgen maar het lukte maar niet.

Ik heb eerst gedaan wat hier stond: http://www.trucksimulators.nl/forum/dow ... orial.pdf¨

Maar dat lukte steeds niet dus ik had een andere manier bedacht. Het trameri bestand (weet niet of dit een algemene term is?) heb ik vervangen in de skin door mij aangepaste trameri bestand. Weet trouwens begod niet hoe ik dat trameri bestand van mij op mijn bureaublad heb gekregen maar het lukte. Nou die manier werkte ook niet.

Toen heb ik de orginele trailer gedownload op ets2.lt waar diegene die die skin voor heeft gemaakt ook de skin op heeft gemaakt. Daarvan heb ik het trameri bestand vervangen door de door mijn aangepaste trameri bestand maar óók dat lukte niet.

Dus nu vroeg ik me af, hoe moet het dan wel?

Alvast hartstikke bedankt voor uw reactie.

KayProMods
Posts: 32
Joined: 29 Apr 2014 08:25

19 May 2014 18:57

Heb het zelf al ondervonden. Dit topic kan dus gesloten worden.



Locked

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 25 guests