Dutch map voor promods

Dutch
sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

06 Jun 2014 18:16

Hallo,

Ik ben zelf van plan een dutch map te maken voor promods. Dit kan echter niet zonder een beetje hulp en natuurlijk goedkeuring. Ik wil namelijk eigen stadsnamen en wegnummers. Hoe doe ik dat?

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

06 Jun 2014 19:54

sveneng wrote:Hallo,

Ik ben zelf van plan een dutch map te maken voor promods.
Succes ermee, maar als dit op een andere schaal is, gaat het waarschijnlijk niet in ProMods komen. Post een paar plaatjes van de voortgang te zijner tijd. Ook Work In Progress plaatjes kan wel, helpt ook een beetje met het idee wat je precies wilt doen ;)
sveneng wrote:Dit kan echter niet zonder een beetje hulp en natuurlijk goedkeuring. Ik wil namelijk eigen stadsnamen en wegnummers. Hoe doe ik dat?
Daar hebben we de afgelopen dagen een hele discussie met een Zweed gehad die op niets uitliep: http://www.promods.net/viewtopic.php?f=11&t=2152
Toch staat er info op het topic gepost die je kan helpen. Verder gewoon mapping tutorials zoeken en lezen en de rest moet zichzelf maar wijzen ;)
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

06 Jun 2014 19:58

Mag ik het ook in de current map improvements zetten en het onderwerp 'project netherlands' noemen? Het wordt dan een standalone map apart te downloaden :D

sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

06 Jun 2014 20:49

Daar hebben we de afgelopen dagen een hele discussie met een Zweed gehad die op niets uitliep: http://www.promods.net/viewtopic.php?f=11&t=2152
Toch staat er info op het topic gepost die je kan helpen. Verder gewoon mapping tutorials zoeken en lezen en de rest moet zichzelf maar wijzen ;)
Uit die info kom ik dus helemaal niet wijs. Kun je in het nederlands zeggen hoe ik wegnummerschildjes en steden maak lijkt me wat makkelijker want die discussie staat in willekeurige volgorde en ik kom er niet echt wijs uit. En dan wil ik ook nog weten hoe ik de achtergrond verander in een google maps plaatje zodat ik alles exact na kan maken

User avatar
Nico
Founder
Posts: 3534
Joined: 01 Aug 2013 09:40
Donation rank:
Location: Apeldoorn, Gelderland

07 Jun 2014 07:58

Ik weet niet of we behoefte hebben om een aparte map onder onze naam uit te brengen, zeker met het feit dat je alles nog moet leren.

Waarom ga je niet me de gasten van de Dutch map meedoen??
Am I developing at the moment?
Image
STDS, ETS2, ATS Beta Tester
Main Developer of ProMods and Moderator.

sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

07 Jun 2014 08:02

Omdat jullie spul gewoon veel beter is :D

sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

07 Jun 2014 08:06

En als we samen werken kan ik wegen maken naar de grenzen van nederland zodat jullie dan duitse en belgische wegen kunnen aansluiten. We hebben dan veel meer ruimte en zo om alles te maken

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

07 Jun 2014 08:58

Sorry, maar een aparte map is gewoon te veel werk en ProMods is daarvoor niet het juiste platform. Het is al veel werk om de map op deze schaal te maken, laat staan als we de schaal gaan veranderen. Het is òf te weinig ruimte, òf een veel te grote map die gewoon niet afkomt. En omdat de de schaal van de originele map aanhouden, blijft dit ook zo.

Een extra map is voor ons ook niet haalbaar. Het onderhouden van één enkele map is al moeilijk genoeg.

En gebruik alsjeblieft de edit-knop. Dubbelposts zijn irritant.
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

User avatar
Nico
Founder
Posts: 3534
Joined: 01 Aug 2013 09:40
Donation rank:
Location: Apeldoorn, Gelderland

07 Jun 2014 16:03

Inderdaad.

En fyi: dit is geen supermarkt waar je gewoon onze spullen kunt pakken. Als je met onze inhoud bezig gaat moet je eraan denken dat je het nergens mag uploaden.

Sowieso hebben we geen behoefte om meerdere maps te moeten onderhouden. ProMods heeft een map en dat is ProMods v1.62 nu. We gaan geen satelliet teams eraan toevoegen. Teveel gedoe.
Am I developing at the moment?
Image
STDS, ETS2, ATS Beta Tester
Main Developer of ProMods and Moderator.

User avatar
gregory.huizer
Posts: 249
Joined: 30 Apr 2014 08:19
Donation rank:
Location: Rotterdam

13 Jun 2014 12:50

sveneng wrote:Hallo,

Ik ben zelf van plan een dutch map te maken voor promods. Dit kan echter niet zonder een beetje hulp en natuurlijk goedkeuring. Ik wil namelijk eigen stadsnamen en wegnummers. Hoe doe ik dat?
Wat jij wil doen daar zijn al mensen mee bezig...
Oftewel n Dutch Map oftewel aanpassingen aan Nederlandse wegen.
Waarom niet n map maken van n land zoals bijvoorbeeld Frankrijk of Duitsland op grotere schaal?
Net zoals de maker van de Hungary Map heeft gedaan; die map is echt super gebouwd en dat zou van mij wel met meerder landen mogen...



Locked

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 14 guests