Beginnen met mappen

Dutch
User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

03 Mar 2015 18:29

xdddlol wrote:voor de zoveelste keer ik zie nergens de ingebouwde map editor in ets2..... kan iemand me helpen? met de uitleg waar die map editor is in euro truck 2
http://bit.ly/1wRtwGo
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

User avatar
xdddlol
Posts: 174
Joined: 15 Jan 2015 13:00

03 Mar 2015 18:34

kom op maak me niet zo belachelijk. ik ben 14 ben autistisch. en je kan toch gewoon wel ff uitleggen waar de ingebouwde map editor zit? ik ben er niks verder mee gekomen hoor. o ja ik snap dat je druk bent maar toch.....

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

03 Mar 2015 18:41

Ik maak jou niet belachelijk. Je hebt het antwoord nu al meerdere malen gekregen. En die verandert niet door het vaker te vragen. Het antwoord wordt eerder korter dan langer.
Maar om mijn antwoord een keer wat langer te maken:


Volg de vele tutorials online en je komt er zeer snel achter hoe je de editor moet openen.

En jah, de tutorials zijn meestal in het engels. Maar je hebt zelf het volgende gezegd:
xdddlol wrote:nope ik kan wel redelijk engels
Dus dat lijkt me geen probleem. Met redelijk Engels, kom je een heel eind op internet.

Verder heb je dit al gekregen van Nico (Op de vorige pagina!). Dus zoeken hoef je al geeneens meer:
En dat je 14 en autistisch bent, heeft niets te maken met niet een beetje initiatief kunnen tonen om het gewoon even op te zoeken op Google... Daar is Google tenslotte erg handig voor..
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

User avatar
gregory.huizer
Posts: 249
Joined: 30 Apr 2014 08:19
Donation rank:
Location: Rotterdam

03 Mar 2015 20:13

Sorry, maar willen jullie deze discussie nu aub stoppen in mijn topic? Alvast bedankt...

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

03 Mar 2015 20:37

xdddlol wrote:kom op maak me niet zo belachelijk. ik ben 14 ben autistisch.
Welkom bij de club: 23 jaar en autistisch. Autisme is geen excuus voor niet genoeg initiatief nemen.
xdddlol wrote:en je kan toch gewoon wel ff uitleggen waar de ingebouwde map editor zit? ik ben er niks verder mee gekomen hoor. o ja ik snap dat je druk bent maar toch.....
1. Check alle links die zijn gepost door andere leden.
2. Ga na wat je allemaal tot nu toe geprobeerd heb. Heb je de console werkende gekregen? Er zit geen knopje naar de map editor; dat moet je via de command-line in de console doen. Hoe je die kan vinden, staat allemaal in de links die de andere leden hebben gepost. Wat moeten we anders doen? Naar je huis komen en de hele zoekmethode presenteren op een gouden dienblad?

Hoewel dit kortaf klinkt, we hebben je al informatie gegeven waar je antwoord op je vraag kan vinden. Dat dit advies niet wordt opgevolgd heeft tot gevolg dat dit tot ergenis wekt bij de anderen. Nogmaals, we gaan niet je handje vasthouden; zonder eigen initiatief ga je het echt niet redden met mappen.

Groeten,
MandelSoft
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

User avatar
gregory.huizer
Posts: 249
Joined: 30 Apr 2014 08:19
Donation rank:
Location: Rotterdam

03 Mar 2015 20:58

xdddlol wrote:kom op maak me niet zo belachelijk. ik ben 14 ben autistisch. en je kan toch gewoon wel ff uitleggen waar de ingebouwde map editor zit? ik ben er niks verder mee gekomen hoor. o ja ik snap dat je druk bent maar toch.....
Volgens mij kan je beter eerst aan jezelf en je eigenwaarde gaan werken voordat je gaat werken aan een map...

sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

04 Mar 2015 10:09

^^ RT

User avatar
gregory.huizer
Posts: 249
Joined: 30 Apr 2014 08:19
Donation rank:
Location: Rotterdam

07 Mar 2015 23:20

Aan het werk bij Knooppunt Vaanplein...

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

09 Mar 2015 09:49

Poah dat gaat lekker zeg!

User avatar
gregory.huizer
Posts: 249
Joined: 30 Apr 2014 08:19
Donation rank:
Location: Rotterdam

09 Mar 2015 11:13

Ik moet veel doen via foto's aangezien Google Maps niet up-to-date is...



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 10 guests