Updaten

Dutch
Post Reply
mcget
Posts: 3
Joined: 17 Dec 2014 20:16
Donation rank:
Location: Harderwijk, Gelderland

19 Dec 2014 17:06

Hi,

Ik ben nieuw hier en nieuw met Promods. maar heb een vraag;

Als ik Promods Wil updaten. Moet ik dan ook de Nieuwe DEF aanmaken? en hoe zit het dan met de Map unlock? ben ik dan me garages in Noorwegen gelijk weer kwijt of heb ik die dan nog? Of kan ik gewoon de DEF houden die ik gebruik. Ik heb PromodsV182 Maar zag al een PromodsV183 met daarachter : Do not use : 180 181/182


Alvast bedankt ,
Mcget

User avatar
Jan Verschueren
Posts: 1860
Joined: 17 Aug 2013 21:11
Donation rank:
Location: Linkeroever, Antwerpen

19 Dec 2014 23:05

Wel, het lijkt een beetje verwarrend, maar op zich is het dat niet. Je moet gewoon het hele v1.82 verhaal vergeten, dat was een mislukte update. Om ProMods te hebben met ETS2 v1.15, moet je ofwel de ProMods v1.81 files (def-, map- en resource file; die laatste heeft geen specifieke naam, die heet gewoon promods-v181) en de v1.83 hotfix hebben (link op de Facebookpagina), ofwel de volledige v1.83, dwz. inderdaad een nieuwe def file en de map en resource file uit het 3-delig archief of de betaalde download van de downloadpagina.

Je settings, trucks en garages worden bijgehouden in je profielen en je savegames. Dat staat los van mods, dus je kan in principe niks kwijtgeraken. Het spel zal wel opmerken dat je bepaalde mods uitgezet hebt en waarschuwen dat het mogelijk niet alles zal vinden om je spel te kunnen verder zetten, maar alles wat het nodig heeft zit natuurlijk ook in de nieuwe ProMods files, dus in principe is zo'n overgang naadloos. Er zijn duizenden mensen die deze map gebruiken en sinds ik hier rondhang heb ik toch nog niet gehoord van iemand die zijn profiel is kwijtgeraakt door ProMods, dus geen zorgen. Als je ooit ProMods wilt verwijderen en toch je profiel behouden, verkoop je best eerst je garages in de steden die ProMods toevoegt aan het spel.
"You know you've played too much ETS2 when..." :lol: :P

"Bad cop" forum moderator, if required.



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 3 guests