Een vraagje over de Scandinavische DLC en ProMods

Dutch
Post Reply
mahmut08
Posts: 3
Joined: 22 Mar 2014 21:02

08 Jan 2015 19:46

Hallo allemaal,

Ik heb gelezen dat SCS een nieuwe map DLC zal uitbrengen, genaamd de Scandinavia DLC. Wat zal of gaat ProMods dan doen? Natuurlijk weten we niet hoe de nieuwe DLC eruit zal zien, maar ik verwacht dat de DLC een groot stuk van de scandinavische landstuk zal bedekken.

Gaat ProMods dan de DLC inproven of helemaal weg uit de scandinavische deel?
Zal er 2 versie's uitkomen? (Mod dat compatible is met de nieuwe DLC en mod zonder de DLC)
Gaat ProMods anders zich richten op andere delen van de europese continent?

Bij voorbaat bedankt,

Mahmut

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

08 Jan 2015 20:07

Het team zal de nieuwe DLC combineren en mengen met de Scandinavische versie van SCS. Steden van Promods welke niet voorkomen n in de DLC zullen waarschijnlijk gehandhaafd worden, alsmede andersom. Ook zal, als de stad in beide versies voorkomen, er gekozen worden voor de beste versie.

Ik kan wel met zekerheid zeggen dat er geen twee versies uit gaan komen. Dat is teveel onnodig extra werk en uit een recent gehouden poll bleek dat de gebruikers van Promods de DLC zullen kopen zodra Promods er compatibel mee is.
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

Almighty
Posts: 1258
Joined: 25 Aug 2013 11:59
Donation rank:
Location: Wijhe

08 Jan 2015 21:04

Ter aanvulling.

Je kun een oudere versie van ProMods blijven gebruiken zonder de DLC, al weet ik niet of hij compatible zal zijn met de laatste versie van ETS2. Als dit wel het geval is zal er in ieder geval geen ondersteuning meer zijn voor die versie. Met andere woorden, nee er worden geen twee versie gemaakt, maar het kan zijn dat een oudere versie prima werkt zonder de DLC.
Happy trucking!



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 3 guests