Probleem met promods

Dutch
Post Reply
User avatar
xdddlol
Posts: 174
Joined: 15 Jan 2015 13:00

16 Jan 2015 13:50

ik had een vraagje ik ben pas nieuw hier en ik had een vraagje want hoe kan het dat ik de promods niet in me euro truck kan doen? misschien een beetje off topic maar ja xd

User avatar
Jan Verschueren
Posts: 1860
Joined: 17 Aug 2013 21:11
Donation rank:
Location: Linkeroever, Antwerpen

16 Jan 2015 14:27

xdddlol wrote:ik had een vraagje ik ben pas nieuw hier en ik had een vraagje want hoe kan het dat ik de promods niet in me euro truck kan doen? misschien een beetje off topic maar ja xd
Het is vooral een heel klein beetje zeer vaag. Wat loopt er juist mis? ;)

Edit: post aangepast om zinnig te zijn na topic split.
"You know you've played too much ETS2 when..." :lol: :P

"Bad cop" forum moderator, if required.

User avatar
xdddlol
Posts: 174
Joined: 15 Jan 2015 13:00

19 Jan 2015 15:30

hoe moet ik een promod bestand openen? er staat continu dat er een fout is als ik me promod bestand wil openen. en ik ben trouwens pas een week lid van deze site

ja er staat bij winrar dat er iets fout is met het openen van het bestand. er staat constant diagnostic messages. dus hoe moet ik een bestand openen zonder dat dat in beeld komt. trouwens me spelling is bager omdat ik 14 ben en ik nog op school zit.

Um misschien leg ik het en beetje verkeerd uit maar het komt op neer dat ik de promods bestaand niet kan uitpakken door dat probleem van WINRAR misschien weet je meer xD. off topic kan je hier ook bestanden of mods downloaden van andere mensen mappen ofzo? zo ja waar staat dat?
Last edited by Volleybal4life on 19 Jan 2015 18:58, edited 1 time in total.
Reason: Alles samengevoegd om het topic wat minder onrustig te maken. Gebruik aub de 'edit' knop ;)

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

19 Jan 2015 18:53

Twee vragen:
- Hoe pak je precies de bestanden uit met WinRAR? Eén voor één of allemaal tegelijkertijd? Dit maakt nogal wat uit. Ik zou het laatste eens proberen.
- Welke bestanden pak je precies uit? Misschien pak je bestanden uit die je helemaal niet hoort uit te pakken. Ik neem aan dat dit niet zo is, maar ik vraag het even om te controleren of we hier op de juiste lijn zitten. ;)
xdddlol wrote:trouwens me spelling is bager omdat ik 14 ben en ik nog op school zit.
Spelling leer je toch al op de basisschool? Of is het basisonderwijs er tegenwoordig zo slecht aan toe? :lol:
Rustiger en langzamer typen helpt ook (en gebruik de "Edit"-knop om dubbelposten te voorkomen, dat wordt namelijk snel irritant).
xdddlol wrote:off topic kan je hier ook bestanden of mods downloaden van andere mensen mappen ofzo? zo ja waar staat dat?
Nee. Dit is het platform voor deze mod. Je kan wel ontwikkeling zien van mensen die ook mods aan het maken zijn, maar indien deze mods gedownload kunnen worden (en dat zijn er niet veel, het is echt goed zoeken), dan is dat via externe bronnen.

Groeten,
MandelSoft
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

User avatar
xdddlol
Posts: 174
Joined: 15 Jan 2015 13:00

19 Jan 2015 18:58

bedankt mandelsoft. ik ga het proberen wat je zij over het uitpakken.

User avatar
xdddlol
Posts: 174
Joined: 15 Jan 2015 13:00

19 Jan 2015 19:02

en ik zag ook wat projecten wanneer zijn die klaar? en gaan jullie binnenkort ook een mod maken met heel europa? zo ja wanneer gaan jullie die map maken? en ja idd je leert op de bassischool spelling maar ik heb niet goed opgelet xD

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

19 Jan 2015 19:29

xdddlol wrote:en ik zag ook wat projecten wanneer zijn die klaar?
Het is klaar als het klaar is!

Een ander antwoord kunnen we niet geven. We weten het zelf ook niet..
xdddlol wrote:en gaan jullie binnenkort ook een mod maken met heel europa? zo ja wanneer gaan jullie die map maken?
Jongen, waar denk je waar we de hele tijd mee bezig zijn? Je maakt niet zomaar een map van heel Europa. We zijn nu al twee jaar bezig om te komen waar we nu zijn en we zijn nog steeds aan het uitbreiden. Een kort overzicht wat er zoal in die twee jaar is gebeurd:
- Denemarken, Zuid-Zweden, Zuid-Noorwegen en Zuid-Finland zijn gemaakt in de eerste versie van ProMods.
- Denemarken is later nog uitgebreid op Jutland
- Stockholm is één keer helemaal opnieuw gebouwd
- Linköping en Kalmar zijn later toegevoegd in Zweden.
- Zuid-Finland bevatte eerst alleen maar Helsinki en Turku. Vorig jaar is ook de huidige uitbreiding erbij gekomen.
- Antwerpen is toegevoegd en daarbij de E40 naar Calais en de E313 naar Liège.
- Vaduz is toegevoegd.
- Genova, Modena, Parma en Vicenza zijn in Italië toegevoegd.
- Frankrijk vordert langzaam, maar gestaag. Alles ten westen van Calais-Paris-Lyon is nieuw.
- In de UK zijn Croydon en Portsmouth toegevoegd.

Daar komt nog bij:
- Noordwest-Duitsland is compleet opnieuw gebouwd. Alleen enkele steden zijn behouden, het grootste deel is allemaal nieuw. Dit heeft maanden geduurd voordat het zover is gekomen zoals het nu is. De rest van Duitsland volgt nog
- Italië krijgt ook nog Bologna erbij in de nabije toekomst.
- De Brenner Autobahn is opnieuw aangelegd.
- Basel (CH) is toegevoegd.
- Noord-Schotland wordt hard aan gewerkt
- Slovenië wordt aan gewerkt.
- IJsland is al bijna af voor een eerste release.
- De Faroe-eilanden zijn ook bijna klaar voor een eerste release.
- Kolding is opnieuw gebouwd.
- In Frankrijk zijn er drie nieuwe steden al gereed. Een vierde staat in de planning voor de nabije toekomst.
- Estland vordert al aardig.

Dus zoals je ziet is er al heel wat werk verzet en gaat er nog veel werk verzet worden. Maar dit soort dingen kosten gewoon veel tijd, wil je het goed doen.
xdddlol wrote:en ja idd je leert op de bassischool spelling maar ik heb niet goed opgelet xD
FOEI! Eigen schuld :lol:
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

User avatar
xdddlol
Posts: 174
Joined: 15 Jan 2015 13:00

19 Jan 2015 19:38

oke pardon ik weet ook nog niet zoveel van promods en euro truck 2 he.. ik kan moeilijk inschatten hoelang zo'n uitbreiding duurt ik ben geinterseerd in pc maar ik weet er maar weinig van af. sorry.

Edit:
Het is me nog steeds niet gelukt om de promods bestanden uit te pakken.
Er staat hele tijd error volume. Misschien herkent iemand me probleem en kan me helpen.alvast bedankt.
Last edited by Volleybal4life on 20 Jan 2015 11:35, edited 1 time in total.
Reason: Gebruik de edit knop de volgende keer ;)

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7805
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

20 Jan 2015 11:34

Je moet alle drie de 'Parts' in 1 mapje hebben. Dan klik je met je rechter muisknop op 'Part 1' en druk je op uitpakken. Als je WinRAR of 7zip goed up-to-date zijn, gaat het uitpakken van de andere twee vanzelf. Anders moet je je WinRAR of 7zip updaten.

Als het uitpakken gebeurt is heb je promods-1.83-map.scs en promods-1.83.scs. De promods-1.83-def.scs heb je in stap 1 al gedownload.


Verder:
Gebruik aub de edit knop... Dan hoef je niet te dubbelposten ;)
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

User avatar
xdddlol
Posts: 174
Joined: 15 Jan 2015 13:00

20 Jan 2015 11:52

maar er staat constant winrar diagnostic messages wat moet ik doen omdat bericht weg te krijgen oftwel promods te kunnen extraccen ?



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 1 guest