Skin werkt bij mij, maar niet bij anderen!

Dutch
Post Reply
User avatar
Angel_Arrow
Posts: 13
Joined: 26 Jan 2015 08:16
Location: Belgium
Contact:

06 Feb 2015 15:37

Ik heb net een skin gemaakt voor onze vrachtwagens van ons VTC bedrijf BelNed Trucking. Een skin voor de trekker uiteraard.

De skin is gemaakt via de overal te krijgen templates en in Photoshop. De skin wordt zowel in .dds als .png opgeslagen. Daarna wordt deze verwerkt in ETS2 Studio. Het bestand wordt van daaruit geëxporteerd naar een .scs bestand en in de mod-map geplaatst.

Op mijn pc en dus in mijn ETS2-spel werkt de mod perfect. Maar als anderen hem installeren, hebben ze het volgende voor:

- de mod wordt geactiveerd
- men gaat naar een garage
- wanneer met spuiterij aanklikt, sluit het spel af "ETS2 werkt niet meer".

De modjes kunnen hier gevonden worden.

Daarnaast heb ik ook een trailer geskinned en die werkt wél bij anderen.

Wie kan me helpen? Wat is er gaande? En wat kan ik eraan doen?

User avatar
Jan Verschueren
Posts: 1860
Joined: 17 Aug 2013 21:11
Donation rank:
Location: Linkeroever, Antwerpen

06 Feb 2015 15:50

Enige wat ik zo onmiddelijk kan bedenken is dat de skin mogelijk afhankelijk is van een mod of DLC die de anderen niet hebben.

Deze kan je misschien beter in het off-topic forum zetten. Hou 'm desnoods in het nederlands en zet er een google vertaler vertaling bij.
"You know you've played too much ETS2 when..." :lol: :P

"Bad cop" forum moderator, if required.

User avatar
Angel_Arrow
Posts: 13
Joined: 26 Jan 2015 08:16
Location: Belgium
Contact:

06 Feb 2015 16:27

Ik zou niet weten hoe de skin afhankelijk zou kunnen zijn van een andere mod of DLC. De templates die worden gebruikt zijn de templates van de standaard vrachtwagens. Voor de rest wordt er niks gebruikt.

Maar het kan zijn natuurlijk. daarom stel ik hier ook even de vraag. ;)

Ik zal mijn probleem ook voorleggen in andere forum-onderdelen (Engels) en andere fora. Mocht daaruit een oplossing komen, laat ik het hier ook zeker weten.

User avatar
Angel_Arrow
Posts: 13
Joined: 26 Jan 2015 08:16
Location: Belgium
Contact:

07 Feb 2015 16:00

Hier is de game.log van mijn tester.

Ik kan zelf al zien dat er een probleem is met de 2D texture in de _belned.tobj, maar wat ik eraan moet doen is nog een ander paar mouwen.

User avatar
Angel_Arrow
Posts: 13
Joined: 26 Jan 2015 08:16
Location: Belgium
Contact:

09 Feb 2015 13:26

Probleem is opgelost.

Ik had een eenvoudige tutorial video gevolgd waar totaal niet werd gesproken over de def-file. Ik heb een andere tutorial gevonden die heel wat duidelijker is (en me meer werk biedt).

Nu werkt de mod voor iedereen!!! :D



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 10 guests