hoe maak je een map met europe map mbd? van de map editor.

Dutch
Almighty
Posts: 1258
Joined: 25 Aug 2013 11:59
Donation rank:
Location: Wijhe

09 Apr 2015 23:40

Volleybal4life wrote:Beste xdddlol,

Zou je ajb de [ code] [/ code] tags een keertje willen gebruiken. We hebben dit al meerdere malen voor je aangepast. Het zou zo veel makkelijker zijn als je dit zelf zou doen ;)

Alvast bedankt!
Volleybal4life en de andere moderatoren

Edit,
En gebruik de Edit knop ipv te dubbelposten! Ook dit is al meerdere malen aan je gevraagd..
Nog even een huishoudelijke mededeling, dit is tevens de laatste waarschuwing die we geven! Na meerdere malen je er op gewezen te hebben doe je het nog steeds.

Wees geduldig, wij zijn ook mensen en zijn niet 24/7 aanwezig op het forum, het kan dus voorkomen dat je even moet wachten op een antwoord.
Happy trucking!

sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

10 Apr 2015 08:14

^^ Daar struikel ik ook overheen dat ie geen geduld heeft (en zoals ie eerder heeft gezegd veertien en autisme is geen reden om geen geduld te hebben) Wij proberen je zo goed mogelijk te helpen maar heb geduld en doe ook wat iedereen zegt. Niet zeggen ik heb het gedaan wat nu? Probeer ook dingen zelf uit te vogelen en raadpleeg ook het forum van SCS (wel in het engels). Daar kan je meestal al door te zoeken met de zoek optie op het antwoord. ;)

User avatar
gregory.huizer
Posts: 249
Joined: 30 Apr 2014 08:19
Donation rank:
Location: Rotterdam

11 Apr 2015 07:47

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de Mappen op ETS2 tutorial niet helemaal volledig vind...
Verder nog wel even rondgekeken op Youtube en deze tutorial gevonden:
https://youtu.be/h0OTlx_7bO4
Naar mijn idee is deze een stuk duidelijker.



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 6 guests