Hoe maak je en map met de map editor en hoe sla je op?

Dutch
User avatar
xdddlol
Posts: 174
Joined: 15 Jan 2015 13:00

22 May 2015 15:35

Ja hoe moet het want ik snap niet hoe je moet saven in de edit mode. want hij geeft constant een foutmelding. en hoe maak je steden in de map editor met borden etc?

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

22 May 2015 16:57

Déjà vu....
Op Google wordt er precies uitgelegd hoe.
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

User avatar
xdddlol
Posts: 174
Joined: 15 Jan 2015 13:00

22 May 2015 17:28

haha. was effe vergeten dat die post ernog was xd. soms vergeet je iets he. Overigens weten jullie al welke plaatsen in 2.0 komen. zo ja geef me dan een lijst van de opkomende landen en plaatsen. alvast bedankt,.

User avatar
xdddlol
Posts: 174
Joined: 15 Jan 2015 13:00

22 May 2015 17:28

post niet.. ik bedoel topic.

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

22 May 2015 17:50

xdddlol wrote:haha. was effe vergeten dat die post ernog was xd. soms vergeet je iets he. Overigens weten jullie al welke plaatsen in 2.0 komen. zo ja geef me dan een lijst van de opkomende landen en plaatsen. alvast bedankt,.
Waarom zouden we je dat geven? We weten het zelf nog geeneens, en al deden we dat wel. Dan nog zouden we het niet geven...

En dit topic staat gewoon op je scherm als je het 'Nederlands'-forum opent om een nieuw topic te maken.....
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

User avatar
xdddlol
Posts: 174
Joined: 15 Jan 2015 13:00

22 May 2015 18:50

oke. ik was gewoon effe nieuwsgierig dus daarom. maar veel suc6 nog met promods 2.0 en hopelijk komt die dan ergens dit jaar nog! Groeten xdddlol

User avatar
xdddlol
Posts: 174
Joined: 15 Jan 2015 13:00

25 May 2015 18:32

halo mensen van promods ik wil graag boven oslo of bergen mappen maar hoe moet ik saven in edit europe? help me. want ik zie nergens hoe het moet want de video's gaan allemaal over versie edit.

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

25 May 2015 21:02

1. Ga na de installatiemap van Euro Truck Simulator 2.
2. Maak een nieuwe map aan genaamd "base". DIT IS BELANGRIJK, ANDERS WEIGERT-IE OM HET OP TE SLAAN!
3. Start de editor.
4. Doe je edits, maar ik raad je aan om voor de eerste keer iets kleins te bewerken om eenmaal door de procedure met succes te doorlopen.
5. Sla de map op door op de knop "save map" te drukken of door CTRL+S.
6. Het opslaan is niet lastig, het opnieuw laden wel. Sluit de editor af en ga naar de "base" map die zojuist is gemaakt. Daarin staat een een map met de naam "map". Hier zijn alle mapsectoren in gedumpt.
7. Maak een SCS pakket (gewoon een ZIPje maken en daarvan de bestandsextensie wijzigen naar SCS) en pak de map in. BELANGRIJK: zorg dat je de "relatieve" bestandsstructuur aanhoudt binnen het pakket. Dus je sectorbestanden moeten zitten in "/map/europe/" binnen je pakket.
8. Plaats de sectoren in het pakket.
9. Klaar! Probeer het opnieuw te laden.

Veeel eenvoudiger kan ik het niet uitleggen.
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

User avatar
Jan Verschueren
Posts: 1860
Joined: 17 Aug 2013 21:11
Donation rank:
Location: Linkeroever, Antwerpen

26 May 2015 16:28

Even vermelden dat voor het zippen de compressie mehtode op "store" ("opslag" in het nederlands?) moet staan, want je mag geen compressie toepassen als ik het goed begrepen heb.

Dus het resultaat moet dus een map base zijn met daarin een map "map" en een bestand map.scs? -of moet die .scs file naar je mod folder?
"You know you've played too much ETS2 when..." :lol: :P

"Bad cop" forum moderator, if required.

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

26 May 2015 16:46

Jan Verschueren wrote:Even vermelden dat voor het zippen de compressie mehtode op "store" ("opslag" in het nederlands?) moet staan, want je mag geen compressie toepassen als ik het goed begrepen heb.
Dat geeft bij mij echter geen problemen. Misschien maakt compressie wel de laadtijd langer...

Die SCS moet in de mod folder. Anders kan het spel het niet herkennen als zijnde een mod.
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 26 guests