62 bits

Dutch
Post Reply
Madmex
Posts: 8
Joined: 16 Aug 2014 04:15

26 May 2015 09:28

Hallo,

Ik heb geupdate naar V 1.17 beta maar dat blijkt een 32 bits te zijn, en elke keer dat ik game wil starten gooit hij hem eruit.
Nu is mijn vraag is er ook een 62 bits versie ??

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

26 May 2015 09:33

Hi!

Zou je zo vriendelijk willen zijn om je game.log.txt te posten? Deze kun je vinden in je Documenten/Euro Truck Simulator 2 map.
Open hem met je kladblok, en kopieer de inhoud naar hier. En plaats het tussen de

Code: Select all

 [/ code] tags.

Mocht hij nou een melding geven dat je bericht te groot is, kun je je game.log.txt ook kopieren naar www.pastebin.com en de link hier plaatsen.

Op deze manier kunnen we je een stuk beter helpen met de reden waarom je game crasht.

Ook is de laatste beta 1.18. 1.17 is de laatste stabiele versie van ETS2.
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

User avatar
Jan Verschueren
Posts: 1860
Joined: 17 Aug 2013 21:11
Donation rank:
Location: Linkeroever, Antwerpen

26 May 2015 22:42

De update bevat zowel een 32-bits als een 64-bits versie.

Bij de non-Steam versie kan je gewoon de commandoregel in de eigenschappen je shortcut wijzigen. Daar staat iets van "D:\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x86\eurotrucks2.exe" en daar maak je dan "D:\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x86\eurotrucks2.exe" -64bit van en dan loopt hij in 64bit.

Bij Steam kan je dat ook ergens in de confiugratie wijzigen, maar ik vind het makkelijker van het spel gewoon via het Steam icoontje te starten ipv. met het startmenu. Dan krijg je een menutje met de verschillende opties en kies je Start met DirectX (64-bit).
"You know you've played too much ETS2 when..." :lol: :P

"Bad cop" forum moderator, if required.



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 5 guests