Page 2 of 5

Re: winrar arşiv bozuk hatası alıyorum

Posted: 11 Jul 2016 14:39
by saas12344
İnternet download manager'i indirip dosyaları öyle indir.Tarayıcı üzerinden indirdiğimde sorun yaşadım idm ile indirdikten sonra sorun çıkmadı.

Re: winrar arşiv bozuk hatası alıyorum

Posted: 13 Jul 2016 13:57
by TCDjWoRD
slm ben ıdm ıle ıkı sefer ındırdımyanı aynı bence beleş arşivler hatılı cunku raralısını alsınlar dıye düşünüyorum

Re: winrar arşiv bozuk hatası alıyorum

Posted: 14 Jul 2016 15:16
by anljy
Arkadaşlar rarlarda sıkıntı yok.Ülkemizdeki internet altyapısı iyi olmadığından dolayı 1 sn lik kesilmede bile düzgün inmiyor ve arşiv hatalı diyor.Bir tanesi bile bozuk olsa arşivler açılmaz.Tek tek indirmeye çalışın.

Re: winrar arşiv bozuk hatası alıyorum

Posted: 15 Jul 2016 07:42
by TCDjWoRD
Valla ben tek indirdim yine aynı baska sitelerden rarli dosya cekip indirdigimde boyle hata almiyorum .ama adamlarda hakklı sonucta bir emek var adamda emeginin karsikigini bekler bence

Re: winrar arşiv bozuk hatası alıyorum

Posted: 15 Jul 2016 18:30
by furkansahin01
Azerbaycan üzerinden paypal hesabı açıp satın aldım bende.

Re: winrar arşiv bozuk hatası alıyorum

Posted: 25 Jul 2016 10:41
by ulaszcn
Aynı sorun bende de var bir çözüm bulunmalı artık satında alamıyoruz

Re: winrar arşiv bozuk hatası alıyorum

Posted: 11 Aug 2016 18:35
by MYE2001
Çok geç cevap verdiğim için özür dilerim.

Ben dün ProMods 2.1'i indirdim, bir sorun oluşmadı. Belki linkler yenilendiğinden dolayı artık Türkiye'de sorun oluşturmuyordur? Tekrar deneyebilirseniz sorununuz çözülebilir. Ayrıca kurulum rehberini ProMods 2.1 için güncelledim, belki yardımcı olabilir.

http://www.promods.net/viewtopic.php?f=38&t=7603

Re: winrar arşiv bozuk hatası alıyorum

Posted: 22 Sep 2016 05:33
by piranha61
sonuçta dosya bozuk. bi elden geçmesi lazım aynı hatayı bende alıyorum. iyi çalışmalar.

Re: winrar arşiv bozuk hatası alıyorum

Posted: 29 Sep 2016 20:00
by mhdurgn
bence promods ücretli alalım diye böle yapıyo. internetteki anlık kesilmeyle alakası yok. sabahtan beri 100 kere denedim 100mps lik internetlee

Re: winrar arşiv bozuk hatası alıyorum

Posted: 07 Oct 2016 20:51
by husnupeksu
Arkadaşlar ben güncelleme ilk çıktığı gün indirdim hiçbir sıkıntı olmadanda oynuyorum.ilk başta bendede oyundan atmalar vardı ama kullandığım modları eleye eleye şu an sıkıntısız oynuyorum PROMODS un kendi treyler modu dahi bozuk onu bile çıkardım ben,Yani bu bende böyle ama belki herkeste aynı değildir bilemiyorum ayrıca çıkardığınız dosyaları(7 zip ile) mod klasörüne belli bir dizilim ile atmanız gerekiyor ben yaptığım sıralamayı aşağıya yazıyorum umarım yararı olur,
PROMODS Definition package
PROMODS Map package
PROMODS Media package
PROMODS Models package 3
PROMODS Models package 2
PROMODS Models package 1
PROMODS Assets package.