Promods 2.52

Dutch
Post Reply
Scorpiors
Posts: 103
Joined: 16 Mar 2021 14:37
Location: Dronten

09 Apr 2021 01:03

Beste makers van promods,

Ik heb versie 2.52 gedownload en geinstalleerd, en nog gespeeld voor de eerste x.
Nou ik heb 1 woord, sjapoo!!!! Wat hebben jullie het mooi gemaakt.
Hoop dat er meer updates komen, want vind nu nog veel vetter het spel is net echt !!!
En ik hoop dat er nog een paar steden bij kunnen komen?
I Play euro truck simulator for fun, and I find the game and promods very cool! I love it!!!
And Uses promods sinds 1.35.

Scorpiors
Posts: 103
Joined: 16 Mar 2021 14:37
Location: Dronten

11 Apr 2021 10:13

OOk heb ik heb misschien ideen voor nieuwe update (2.53), zou der misschien wurzburg (D), saarbrucken (D), Trier (D), Plzen (CZ), Cheb(CZ, Liberec (CZ) er misschien ook bij gevoegt kunnen worden?
I Play euro truck simulator for fun, and I find the game and promods very cool! I love it!!!
And Uses promods sinds 1.35.

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10597
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

11 Apr 2021 23:29

We zijn al 8 jaar bezig en zijn voorlopig niet van plan te stoppen, maar hou alsjeblieft in gedachten dat het bouwen van steden enorm veel werk is. Een kleine stad kost één ontwikkelaar tussen de 2 en 3 maanden. Grote steden als Londen, Wenen en Barcelona kostten circa 1 jaar per stad.
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image

Scorpiors
Posts: 103
Joined: 16 Mar 2021 14:37
Location: Dronten

12 Apr 2021 10:17

Wow, das idd wel heel lang, maar hoe jullie het gemaakt hebben, echte klasse!!!
En het waren ook maar paar surgesties om het nog iets mooier te maken.
Maar vind spel nu pas echt heel mooi .

KEEP on The Good work!!! ;)
Last edited by Volleybal4life on 12 Apr 2021 10:52, edited 1 time in total.
Reason: Please don't quote the post directly above yours.
I Play euro truck simulator for fun, and I find the game and promods very cool! I love it!!!
And Uses promods sinds 1.35.

Scorpiors
Posts: 103
Joined: 16 Mar 2021 14:37
Location: Dronten

27 Apr 2021 15:02

Kan iemand mij vertellen of er meer mensen zijn die problemen hebben met laden?
Sinds vandaag heeft steam weer een versie update gehad, en nu werkt promods heel traag met laden in eens!
Graag advies of hulp, wat te doen om dit op te lossen.
I Play euro truck simulator for fun, and I find the game and promods very cool! I love it!!!
And Uses promods sinds 1.35.

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

27 Apr 2021 21:14

De eerste keer na een update duurt wel vaker lang. De game moet, na een update, een nieuwe navigatie cache opbouwen. Dit duurt even.
Daarna zou de game weer sneller moeten laden.
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

Scorpiors
Posts: 103
Joined: 16 Mar 2021 14:37
Location: Dronten

28 Apr 2021 16:29

Ah dank je wel voor de snelle respons, dan weet ik dat dat igg normaal is. Misschien kan je mij met iets anders helpen?
Wat ik probeer of instel via tips en trucks, maar krijg het zelf maar niet voor elkaar om te zorgen dat spel minder stotterd of haperd, soms is het hikken zo erg , dat spel wel 10 sec blijft hangen,
weet jij misschien hoe ik dit kan verbeteren in de config? Heb wel alles in spel op laag details staan op de spiegels na dan. Max fps die ik haal is 40 maar is meestal veel lager vooral in steden of plaatsen dan komt ie niet hoger als 15. Als je voor mij een betere tip heb hoor ik dat graag?
I Play euro truck simulator for fun, and I find the game and promods very cool! I love it!!!
And Uses promods sinds 1.35.

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

28 Apr 2021 20:19

De spiegels zijn wel degene die veel vragen van de computer. Die zou ik wat lager zetten, valt ook nog eens het minste op als die laag staan. Gras uitzetten helpt ook erg veel.
Verder zou je naar de 'scaling' optie kunnen kijken. Heel erg veel voordeel van een hoge setting hier heb je evenmin. 100% is zat.
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

Scorpiors
Posts: 103
Joined: 16 Mar 2021 14:37
Location: Dronten

29 Apr 2021 09:50

Thnx voor de tips Volley!!!!

Toegevoegd in 6 uren 34 minuten 58 secondes:
Werkt nu veel beter, veel minder hikken en vertragingen en zit met fps tussen de 40 en 75 in! Nog maals djw.
I Play euro truck simulator for fun, and I find the game and promods very cool! I love it!!!
And Uses promods sinds 1.35.

Scorpiors
Posts: 103
Joined: 16 Mar 2021 14:37
Location: Dronten

13 May 2021 13:46

Ik ben ook wat kleine foutjes tegen gekomen, vooral het missen van bv bij DHL het grote bord als je komt aanrijden bij de ingang bij het complex, is der geen texture. Hebben jullie dat ook?
I Play euro truck simulator for fun, and I find the game and promods very cool! I love it!!!
And Uses promods sinds 1.35.



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 37 guests