truck of oplegger te lang

Dutch
Post Reply
jotess
Posts: 6
Joined: 08 Nov 2020 10:05
Donation rank:

11 Nov 2020 17:24

Ik heb deze namiddag promods aangekocht en geïnstalleerd geen foutmeldingen gekregen maar als ik nu een opdracht wil uitvoeren krijg ik de melding dat " Jouw truck of oplegger is de lang om zonder schade op de start positie te spawnen. Gebruik een andere truck" nochtans is het een gewone Scania dubbel as en hij geft die foutmelding bij elke opdracht. Kent iemand de oplossing? Groeten John

Buzze
Posts: 1
Joined: 05 Nov 2016 08:47

28 Dec 2020 17:34

Ik heb hetzelfde probleem ,kan er iemand ons helpen AUB

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

29 Dec 2020 07:24

Ik begrijp denk ik niet zo goed wat je bedoelt. Ikzelf heb deze melding nog nooit gehad.
Zou je misschien een screenshot kunnen plaatsen waat dit probleem zich voordoet?
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

TruckingDutchman010
Posts: 240
Joined: 27 Dec 2020 21:37
Donation rank:

12 Jan 2021 10:14

Ik heb dit ook gehad, maar het komt alleen voor bij opdrachten onder 'Externe contracten'. Volgens mij komt dit omdat die opdrachten online via World of Trucks lopen en deze omgeving alleen werkt met locaties van de officiële SCS-map. Ik krijg ook alleen opdrachten te zien die vertrekken vanaf de dichtstbijzijnde stad die in de SCS-map voorkomt, of - als deze te ver weg ligt - geen opdrachten. Op het moment dat het bedrijf waar je je vracht moet ophalen, niet meer op de betreffende plaats ligt doordat ProMods (of een andere mod) dit deel van de map gewijzigd heeft, krijg je deze fout. Opdrachten uit het offline spel (Vrachtencentrum en Ladingmarkt) werken wel altijd met de actuele map.

Wel ben ik heel benieuwd of je met ProMods ook op de een of andere manier nog online kunt spelen?

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

15 Jan 2021 09:21

Het beste is om WoT jobs niet met ProMods te doen.
Er zijn wel locaties welke werken. Maar dit zul je zelf uit moeten zoeken. Of zoeken op het forum, of iemand dat al gedaan heeft.
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

paulpet
Posts: 1
Joined: 06 Apr 2022 00:47
Donation rank:

09 Jan 2023 09:06

jotess wrote:
11 Nov 2020 17:24
Ik heb deze namiddag promods aangekocht en geïnstalleerd geen foutmeldingen gekregen maar als ik nu een opdracht wil uitvoeren krijg ik de melding dat " Jouw truck of oplegger is de lang om zonder schade op de start positie te spawnen. Gebruik een andere truck" nochtans is het een gewone Scania dubbel as en hij geft die foutmelding bij elke opdracht. Kent iemand de oplossing? Groeten John
ik heb nu het zelfde probleem

Borgrim
Posts: 55
Joined: 26 Jun 2021 08:55

10 Jan 2023 21:11

Dat heeft inderdaad met World of Trucks (externe opdrachten) te maken.
Als je gewoon een normale quick job doet, zal je die melding niet krijgen.

Anders wellicht met een andere truck proberen ?


Snel een eigen truck en trailer kopen, en normale cargo opdrachten rijden ...

Succes !

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

12 Jan 2023 06:39

Het mislukken van WoT jobs on een ferry, hebben niets te maken met de truck of trailer. Deze hebben alles te maken met het feit dat de coördinaten van de havens anders zijn dan in het originele spel.
Hier kan je als gebruiker niets aan doen.
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

Marcvane86
Posts: 3
Joined: 27 Oct 2013 13:17

26 Jan 2023 22:41

Hier inderdad hetzelfde geval, alleen bij externe contracten komt het voor. Heb er toevallig eerst 7 gereden in Spanje die allemaal goed gingen daarna had ik er stuk of 4 die niet wilde. Ben inderdaad daarna de gewone vrachten gaan vervoeren naar waar ik heen wilde. Mooi dat ik hier gelijk een antwoord kon vinden want het zat me wel een beetje dwars zo op mn 2e dag met ProMods.

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

27 Jan 2023 09:19

Het beste is om twee profielen te hebben, 1 voor het plezier met ProMods. En 1 voor WoT opdrachten.
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 5 guests