Hyvä idea

Finnish
User avatar
Zees90
Posts: 88
Joined: 08 Nov 2013 21:02

04 Jan 2014 00:42

Tuon ehdotuksen voi tehä tuonne Questions & Feedbackkiin.
Muistaakseni tuo lehmäbugi oli 1.50, ja käsittääkseni korjattu 1.52.. en tosin mene ihan varmaks sanomaan, on kumminki käsitelty tuolla bugiosiossa..

Rstuning
Posts: 61
Joined: 08 Aug 2013 12:34

04 Jan 2014 13:40

Zees90 wrote:Tuon ehdotuksen voi tehä tuonne Questions & Feedbackkiin.
Muistaakseni tuo lehmäbugi oli 1.50, ja käsittääkseni korjattu 1.52.. en tosin mene ihan varmaks sanomaan, on kumminki käsitelty tuolla bugiosiossa..
No itse ajan karttaa sitä uudempaa versiota eli 1.52 ( eli ei ollut korjattu ainakaan siihen päivitykseen)
You can follow me :arrow: https://twitter.com/Kaupinelzky

ETS 2 1.32.3 + many other mods

fw1399
Posts: 15
Joined: 14 Aug 2013 16:31

04 Jan 2014 14:04

onhan noita vaikka mitä modeja millä peliin lisää mielenkiintoa:-RO map add-on v.2.4 -winter mod v4- Jazzycat :trailers and gargo pack v2,0 -truck traffick v1,1 -painted truck traffick v1,2 --- eurostation by siroccoxp ets 2. ---- true a1 lights v 4 ja karttana ehdottomasti : Promomods map- v101 koska uusi versio on täynnä bugeja :mielestäni kartan tekijät olivat turhan hätäisiä kun julkaisivat tämän Joulu version eivätkä tarkistaneet kaikkia bugeja! : :roll: olen tokin ajanut uutta versiotakin mutta kyllästyin kun törmäsin Saksan teillä näkymättömään seinään! :ugeek:

User avatar
Zees90
Posts: 88
Joined: 08 Nov 2013 21:02

04 Jan 2014 18:20

Mitä tuossa oon lueskellu niin tulossa on uus versio missä on sitte korjattu noita nyt löytyneitä bugeja.. toisekseen onhan se nopeampaa ehtiä koko yhteisön avulla niitä bugeja ku pienellä kehittäjäporukalla.. Onko tuo true a1 lights v4 millanen? vaikuttaako vain ai liikenteen valoihin vai ihan kaikkiin?

fw1399
Posts: 15
Joined: 14 Aug 2013 16:31

04 Jan 2014 19:10

Kaikki valot muutuu paitsi liikennevalot!löydät sen ja paljon muuta mielenkiintoista tuolta ets2.Lt--- perhana on tossa vanhassakin versiossa bugi Turun satamassa ei pääse laivasta pois Scmitzin kärry jää laatikosta kiinni laivan ulostulo rampilla! :lol:

Rstuning
Posts: 61
Joined: 08 Aug 2013 12:34

04 Jan 2014 20:40

Onhan mulla käytössä kaikenmoisia modeja. Kieltämättä voisi kokeilla tuota Real Gas station modea,jos joku voisi laittaa linkin ilmaiseen palvelimeen.

eurostation by siroccoxp ets 2. Tätä siis tarkoitan. ( On käytössä jokin 9 eri aseman,mutta kuvissa ainakin tuo näytti tuunatummalta)

Näytti suoralla googlella ainakin tulevan 3 punnan hintaan suoraan. Sitten voin maksaa,kun tää peli on täysin valmis. Nyt 33% valmis minun mielestäni.


Edit: Löysin liettuan sivulta uudehkon gas moden. Täytyy sitä hieman kokeilla. Tiedä sitten onko parempi,kuin se yli vuoden vanha.
You can follow me :arrow: https://twitter.com/Kaupinelzky

ETS 2 1.32.3 + many other mods

Rstuning
Posts: 61
Joined: 08 Aug 2013 12:34

05 Jan 2014 00:33

Tosin tuo SCS sais jo tuon yhdenkin bugin korjata,että kun laittaa seisontajarrun päälle niin syttyy jarruvalot. Ei se kyllä oikeasti niin mene.

Sitten toisen bugin voisivat korjata tai ei se varmaan ole bugi,mutta kun ajaa scanialla ja on opticruise niin se N -kirjain siinä viiksessä pitäisi kääntyä D-asentoon.

Kuitenkin se pyyhkijän viiksi toimii ja valojen katkaisin.
You can follow me :arrow: https://twitter.com/Kaupinelzky

ETS 2 1.32.3 + many other mods

kassisetä
Posts: 18
Joined: 07 Aug 2013 22:02
Donation rank:

05 Jan 2014 18:52

Rstuning wrote:Onhan mulla käytössä kaikenmoisia modeja. Kieltämättä voisi kokeilla tuota Real Gas station modea,jos joku voisi laittaa linkin ilmaiseen palvelimeen.

eurostation by siroccoxp ets 2. Tätä siis tarkoitan. ( On käytössä jokin 9 eri aseman,mutta kuvissa ainakin tuo näytti tuunatummalta)

Näytti suoralla googlella ainakin tulevan 3 punnan hintaan suoraan. Sitten voin maksaa,kun tää peli on täysin valmis. Nyt 33% valmis minun mielestäni.


Edit: Löysin liettuan sivulta uudehkon gas moden. Täytyy sitä hieman kokeilla. Tiedä sitten onko parempi,kuin se yli vuoden vanha.
http://www.sendspace.pl/en/file/10cf083 ... ts2-ver-01 sit painat vaa tota tiedoston nimee nii pitäs aueta lataus ikkuna

Rocket455Man
Posts: 202
Joined: 13 Aug 2013 19:12
Location: Nokia

06 Jan 2014 11:11

Moro!

Noit Jaazycatin modit ovat aikas hyviä ja laajoja. Nyt myös englanniksi venäjän sijaan.

Tosin olis täysperäsimulaattorille käyttöä, kun olen vasta aloittelija (sain kesällä kortin).

Löytyykös täältä muita ammatikseen yhdistemää ajavia?

Ite olen osa-aikainen täysperävaunuyhdistelmäkuski. Vikolla 3 ehkä taasen Tampereelta Ouluun täysperää. ja takaisin.
- Real Full Trailer Combination Driver -

Rocket455Man
Posts: 202
Joined: 13 Aug 2013 19:12
Location: Nokia

06 Jan 2014 11:12

fw1399 wrote:Kaikki valot muutuu paitsi liikennevalot!löydät sen ja paljon muuta mielenkiintoista tuolta ets2.Lt--- perhana on tossa vanhassakin versiossa bugi Turun satamassa ei pääse laivasta pois Scmitzin kärry jää laatikosta kiinni laivan ulostulo rampilla! :lol:
Kyllä se sieltä tulee yli, kun ottaa hieman vauhtia.

Jopa pitkät lavetit tulee vauhdilla yli.
- Real Full Trailer Combination Driver -



Post Reply

Return to “Suomi”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 0 guests