MUST have Mods

Danish
Post Reply
dennis.vogelius
Posts: 9
Joined: 09 May 2015 21:43
Donation rank:
Contact:

10 Jun 2015 06:44

Er der nogen der kan give lidt forslag til absolute MUST HAVE mods.

gippermand
Posts: 116
Joined: 17 Jul 2014 22:53
Location: Bornholm
Contact:

10 Jun 2015 19:21

Hejsa
Er der nogen der kan give lidt forslag til absolute MUST HAVE mods.
Jo det er der nok mange som kan, men da der jo er mange af disse [Must Have] kan det være svært at finde netop det som du måske søger. Men jeg ville vælge som en af dem, at man har en god startkapital, samt at dine chauffører har returkørsel, da dette også er med til at give en lille extra indkomst.

Du kan jo også have nogle mods som bl.a laver ændringer når man skal hente gods til turen, for der kan man i originalspillet se, at det er en pakke som drejer rundt, og hvor man skal standse der og trykke på enter, denne mods kan så ændres til, at det en mand som står der og afventer din kommen.
Du kan også ændre de markeringer som viser at man ikke må køre ind, eller videre af denne rute, til at de helt er borte, og ikke kan ses længere, dog skal du huske at du stadig ikke kan komme derind.
Dette var nogen af dem, men så er der de helt specielle, som at du også kan køre ind i lukkede veje, samt fri kørsel via betalingsanlæg, samt større hastighed, mindre benzinpenge, og ja, så er der at du helt kan undgå bøder ved stor hastighed, kørsel over for rødt, samt gratis påkørsel og skader på forvogn og trailer.
Og ja en hel del mere, men igen er det dig som skal fortælle hvori dine ønsker ligger, så vil jeg da gerne bidrage med noget derhenad.

Ønsker du kørsel efter de gældende regler som foreligger ved dom og ret, ja så skal man jo nok fravælge en del af disse her.

Jeg har også for egen kørsel, repaintet en del trailer m.m. som man så kan se andre kører med mens man selv drøner derudad, og ja jeg kan også godt få en tur med egen trailer, både Gardin og Køletrailer, men også Silo og Tanktrailer.

Venligst Per
Med Venlig Hilsen / Regards
Per

dennis.vogelius
Posts: 9
Joined: 09 May 2015 21:43
Donation rank:
Contact:

11 Jun 2015 20:35

Tja, hvad er jeg interesseret i.

Tjo bedre visuelt samt måske bedre og mere reaslistisk køre fysik. Jeg er for eksempel overrasket over at der er så få ujævnheder på vejene

dennis.vogelius
Posts: 9
Joined: 09 May 2015 21:43
Donation rank:
Contact:

21 Jun 2015 08:08

Jeg har fløjet flysimulator i MANGE år, og der var nogle absolute mods der.

Jeg er derfor temmeligt overrasket over at der åbenbart IKKE er nogen der kan komme op med nogle MUST HAVE mods :O

User avatar
RacerToft
Posts: 471
Joined: 06 Aug 2013 12:12
Donation rank:
Location: Prague, Czech Republic

22 Jun 2015 15:28

Der er mange forskellige MUST HAVE mods... Men det kommer jo også an på hvad du er til. Og hvad du mener er et MUST HAVE mod! Tag et kig på de forskellige mod sider, og jeg vil vædde med at du finder noget du kan bruge, eller tænker; Det skal jeg bare have ;)
ATS Map Designer, SCS Software

From Denmark, living in the Czech Republic!
Keep calm and ride the dirt!
"Kan man gå overhovedet i sådan nogle?" -Jørgen Leth

UXO_DK
Posts: 2
Joined: 08 Nov 2013 16:38
Donation rank:

15 Nov 2015 12:55

scania V8 sound-mod fra kriechbaum 8-)



Post Reply

Return to “Dansk”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 4 guests