Probleem met promods

Dutch
User avatar
insanityNL
Posts: 8
Joined: 30 Nov 2014 15:47

04 Jan 2016 13:26

[deleted]
Last edited by insanityNL on 06 Feb 2016 13:12, edited 1 time in total.

Roytje2803
Posts: 282
Joined: 04 Apr 2014 16:40
Donation rank:
Location: Nieuwegein

04 Jan 2016 13:53

Denk dat een van de bestanden corrupt is heb je geprobeerd hem helemaal op nieuw te downloaden?

User avatar
insanityNL
Posts: 8
Joined: 30 Nov 2014 15:47

04 Jan 2016 13:55

Heb ik gedaan, tot 4 keer toe zelfs. Ook verschillende browsers geprobeerd ( Firefox, Chrome ). Dus zou het nu ook niet echt meer weten :?

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

04 Jan 2016 15:23

Die tool is enkel voor 1.98; het was geen succes. Probeer het eens handmatig.
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10656
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

05 Jan 2016 00:57

MandelSoft wrote:Die tool is enkel voor 1.98; het was geen succes. Probeer het eens handmatig.
Ik heb een versie voor 2.00 gemaakt die zou moeten werken
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image

User avatar
insanityNL
Posts: 8
Joined: 30 Nov 2014 15:47

06 Jan 2016 23:41

ScuL wrote:
MandelSoft wrote:Die tool is enkel voor 1.98; het was geen succes. Probeer het eens handmatig.
Ik heb een versie voor 2.00 gemaakt die zou moeten werken
Ik heb inmiddels drie bestanden in mijn mod folder staan.
Als ik een bestaand profiel pak, crashed de game. In de mod manager staat wel alles actief.

Nu heb ik een nieuw profiel aangemaakt om te kijken of dat werkt. De game laad nu wel door, echter zie ik geen promod aanpassingen.
Wat kan ik nu nog verkeerd hebben gedaan?

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10656
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

06 Jan 2016 23:48

Heb je in een nieuw profiel alles ingeschakeld in de mod manager?
Maak eens een screenshot van je mod manager?

Drie bestanden in de mod folder is niet genoeg, het zijn er zes.
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image

User avatar
insanityNL
Posts: 8
Joined: 30 Nov 2014 15:47

07 Jan 2016 00:25

ScuL wrote:Heb je in een nieuw profiel alles ingeschakeld in de mod manager?
Maak eens een screenshot van je mod manager?

Drie bestanden in de mod folder is niet genoeg, het zijn er zes.
Ik heb het opgelost !!
Alle bestanden heb ik via mijn macbook pro gedownload. Heb Unarchiver gebruikt om alles te extracten. NU KRIJG IK WEL ALLE 6 DE BESTANDEN DIE NODIG ZIJN !

Heb een externe hdd gebruikt om alles van mijn macbook naar mijn windows machine te verhuizen. In de mod folder geplaatst en spel gestart.
Alle missende files geactiveerd en nu zie ik inderdaad een flinke uitbreiding in routes en maps.
Kleine constatering, er is iets mis met de wijze waarop het nu is verpakt. Mensen krijgen slechts 3 bestanden terwijl er wel 6 nodig zijn voor de mensen die nog nooit Promods hebben gebruikt ;)

In mijn eerdere posts heb ik met plaatjes laten zien wat er bij mij gebeurd als ik alles via windows download.

Hopelijk helpt het jullie met de problemen oplossen ;)

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10656
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

07 Jan 2016 01:12

De manier waarop ProMods is ingepakt is heel simpel, een 7-zip archief in LZMA compressie met als bestandssplit grootte 200MB. That's all

Duizenden mensen hebben geen enkel probleem met het uitpakken, het beperkt zich tot een kleine groep.
Tot nu toe begrijp ik niet hoe het kan dat zo veel mensen geen problemen hebben maar die kleine groep wel. Wat is er anders in de configuratie.. geen idee.
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image

User avatar
insanityNL
Posts: 8
Joined: 30 Nov 2014 15:47

07 Jan 2016 01:19

ScuL wrote:De manier waarop ProMods is ingepakt is heel simpel, een 7-zip archief in LZMA compressie met als bestandssplit grootte 200MB. That's all

Duizenden mensen hebben geen enkel probleem met het uitpakken, het beperkt zich tot een kleine groep.
Tot nu toe begrijp ik niet hoe het kan dat zo veel mensen geen problemen hebben maar die kleine groep wel. Wat is er anders in de configuratie.. geen idee.
Ik snap het ook niet. Daarom heb ik het bewijs in afbeeldingen er ook opgezet. ;)
Anyways, tis hier nu nacht, dus voor mij morgen ff Promods ontdekken :lol: :D



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 0 guests