Uitbreidingen Nederland

Dutch
User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10596
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

01 Apr 2021 04:15

Jep point taken dat zijn inderdaad gebieden die wat aandacht verdienen
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image

Scorpiors
Posts: 103
Joined: 16 Mar 2021 14:37
Location: Dronten

09 Apr 2021 10:19

En alleen de aanleg van de A12? zonder de stad utrecht, Is dat misschien dan wel haalbaar, of ook niet?
I Play euro truck simulator for fun, and I find the game and promods very cool! I love it!!!
And Uses promods sinds 1.35.

Scorpiors
Posts: 103
Joined: 16 Mar 2021 14:37
Location: Dronten

11 Apr 2021 10:09

Misschien Maastricht er bij, daar is toch ook nog wel plaats voor? inc tunnel die onder maastrticht door gaat , die nieuwe tunnel van de A2?
I Play euro truck simulator for fun, and I find the game and promods very cool! I love it!!!
And Uses promods sinds 1.35.

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

12 Apr 2021 08:58

Maastricht ligt te dicht bij Liège.
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

Scorpiors
Posts: 103
Joined: 16 Mar 2021 14:37
Location: Dronten

12 Apr 2021 10:13

Ok wel jammer, want als je in duitsland kijkt met oberhausen duisburg keulen en die andere er om heen zou het naar mijn gezien wel kunnen,
want die liggen ook vrij dicht bij elkaar, maar kan mis hebben!
I Play euro truck simulator for fun, and I find the game and promods very cool! I love it!!!
And Uses promods sinds 1.35.

TruckingDutchman010
Posts: 240
Joined: 27 Dec 2020 21:37
Donation rank:

12 Apr 2021 11:21

Eigenlijk neemt de hele Rhein-Ruhr-regio in Duitsland te veel ruimte in als je het bekijkt op de schaal van gemiddeld 1:19. Het is leuk dat EN Oberhausen EN Duisburg EN Düsseldorf EN Keulen EN Bonn erin zitten, maar bepaalde lange-afstanden direct buiten die regio zijn daardoor wel onrealistisch kort geworden. Als je bijvoorbeeld vanuit Arnhem via de A12 de grens over gaat, dan zit je binnen no-time alweer op Kreuz Oberhausen. Qua schaal zou je daar hooguit pas ergens bij Wesel moeten zijn. Daardoor kun je wat extra steden daar kwijt, omdat er niet te veel andere steden in de buurt liggen waar je dan meteen overlap mee hebt.

Desondanks is er wel één weg in die regio die ik erg mis: namelijk de A67 (NL) / A40 (D) van knooppunt Zaarderheiken richting Duisburg. Dit is een zeer belangrijke weg van Rotterdam naar het Roergebied, zeker aangezien je in het spel niet via Utrecht kunt rijden. Daarnaast is het ook een zeer belangrijke transitroute vanuit Antwerpen naar het Roergebied. Nu moet je een vreemde omweg maken onder Keulen langs, of via Eindhoven en vervolgens Arnhem. Hopelijk ziet ProMods in de toekomst nog mogelijkheden om deze weg in te passen, maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk is en dan met name bij Duisburg en de A3.

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

12 Apr 2021 12:10

Ik ben ook geen developer, en weet ook niet precies hoeveel ruimte alles kost.
Wel ben ik onderhand bekend genoeg in de development wereld om te weten dat wegen en steden veel, veel meer ruimte innemen dan je denkt.

Hierom houd ik het altijd maar hierop: Zoveel wensen, zo weinig ruimte.
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

TruckingDutchman010
Posts: 240
Joined: 27 Dec 2020 21:37
Donation rank:

15 Apr 2021 14:12

Wat misschien wel mogelijk is en vast wel vrij makkelijk ergens weggezet kan worden, is een garage in Arnhem die je kunt kopen, ik heb het ook al genoemd in het Development Benelux topic. Wellicht dat er langs de Centrumring nog ruimte vrijgemaakt kan worden voor zo'n kavel. En anders misschien op de Nieuwgraaf in Duiven (bij de IKEA en de McDonald's). Ik woon IRL tegenwoordig in Arnhem en aangezien mijn stad toch al gebouwd is in ProMods, zou ik erg graag mijn hoofdvestiging daarnaartoe halen. Maar helaas, in tegenstelling tot zowat alle andere Nederlandse steden in het spel, staat er in Arnhem geen garage te koop...

Scorpiors
Posts: 103
Joined: 16 Mar 2021 14:37
Location: Dronten

23 Apr 2021 10:21

Wat ik alleen niet begrijp, waarom bv in duitsland net over de grens met nederland genoeg ruimte is om oberhausen tussen duisburg en dortmond te maken waar na mijn weten nog veel minder ruimte zou zijn, en utrecht of igg een drivethrue city te realiseren met de rand weg a12. Al die steden daar met name tot aan bonn liggen in spel zo dicht tegen elkaar aan dat ook niet realistisch is, en dan heb je nog eens dat stukje vanaf A1 amersfoort (drivethrue ,passingby city) en 2 tellen later amsterdam ziet komen! Hoe zit dat?
I Play euro truck simulator for fun, and I find the game and promods very cool! I love it!!!
And Uses promods sinds 1.35.

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10596
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

23 Apr 2021 12:33

Dat komt voornamelijk omdat je in Duitsland achter heuvels kunt schuilen en Nederland vlak is. De zichtlijnen van de horizon nemen veel meer ruimte in beslag. Het gaat niet alleen om de weg maar ook om het landschap eromheen. In principe is het zo dat als je in de oostelijke hoek van Rotterdam rijdt je praktisch al in Utrecht zit, dus er is geen ruimte voor het landschap ertussen.
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 11 guests