Welke is de goeie 2.52 of 2.55 voor de alle DLC's die in ETS2 zijn

Dutch
Post Reply
User avatar
tezz38
Posts: 6
Joined: 15 Aug 2014 15:13
Donation rank:
Location: Zuid-Holland Leiden

20 Apr 2021 18:29

Beste ProMods

Ik heb advies nodig van jullie omdat ik met grote vraagtekens nu zit :((.
Ik heb alle DLC's van ETS2 in bezit en ik kom nu niet even eruit welke ik moet gebruiken 2.52 of 2.55, zie hieronder wat de reden is.

Ik krijg van jullie als er een ''Update is van ProMods een mail erover en dat waardeer ik zeer/super services van jullie kant.
Alleen in de laatste ''Update mail'' die ik heb gehad van jullie van ProMods 2.55 staat 2 dingen die me nu aardig in de war heeft gebracht.
Want er staat de volgende zinnen erin =
This is a minor update providing compatibility with DLC Iberia.

If you do not have the Iberia DLC, do not update and stay with 2.52. XXX oke deze zin begrijp ik nog wel :)) XXX
The Iberia DLC is not required to run 2.55 but you will lose Spain entirely. XXX deze zin maakt me nu helemaal in de war :(( XXX

DLC Iberia is toch spanje of heb ik nu het helemaal mis en als ik het zo lees de 2 zinnen kan je met 2.52 of 2.55 niet met ''DLC Iberia'' ETS2 spelen.
Graag hoor hoe het zit, want ik speel graag met alle DLC's van ETS2 en met jullie super mooie ProMods map
B.V.D. een trouwe ProMods fan tezz38 en blijf het super mooie ProMods map maken.
Last edited by Trucker2223 on 20 Apr 2021 18:32, edited 1 time in total.
Reason: Verplaatst naar nederlands subforum. Alleen Engels in het hoofdforum!

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

20 Apr 2021 19:52

We hadden onze eigen versie van (een gedeelte van) Spanje. Met 2.55 hebben we die eruit gehaald ten faveure van SCS Iberia. Dat bedoelen we dus dat je onze versie Spanje zal verliezen, zodat je SCS' versie kan spelen.
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10596
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

21 Apr 2021 00:31

2.55 bevat geen (ProMods) Spanje, als je DLC Iberia hebt gekocht dan voegt die DLC Spanje & Portugal toe. Als je probeert 2.55 te draaien zonder DLC Iberia dan heb je überhaupt geen Spanje.
2.52 bevat ProMods Spanje, als je de DLC niet hebt gekocht dan heb je ons Spanje. Als je probeert 2.52 te draaien met DLC Iberia dan zal deze DLC worden genegeerd en heb je nog steeds onze versie van Spanje.
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image

User avatar
tezz38
Posts: 6
Joined: 15 Aug 2014 15:13
Donation rank:
Location: Zuid-Holland Leiden

21 Apr 2021 13:50

Beste MandelSoft en ScuL

Zeer bedankt voor jullie snelle info erover en hoe het in elkaar zit :) :), word zeer gewaardeerd door me.
Het is me nu meer duidelijk geworden met jullie input en uitleg erover.
Ga zeker vooral door met de zeer mooie en prachtige ''ProMods Map'' telkens opnieuw te maken voor ons alle en het is zeer zeker een super mooie aanwinst voor ETS2 .
Ik heb nog een vraagje over als dit een mooie idee is voor de volgende ''Update ProMods Map'' bij de knooppunten Rotterdam en Amsterdam, zie screensshots.
Ik weet dat paar jaren gelden Rijkswaterstaat een proef deed op A15 bij Rotterdam Waalhaven en Pernis lichtgevende rijstrook baan verlichting te testen.
Kunnen jullie dat ook toepassen bij de volgende knooppunten Rotterdam en Amsterdam, zou er mooie uitzien + super uitzien + mooie effect geven :) en aparte gevoel geven.
Als het niet kan is ook geen punt verder en het is maar een idee van me.
Nogmaals bedankt en blijf het super mooie ProMods Map maken, een super aanwinst voor ETS2.
B.V.D. een trotse ProMods fan en lid Tezz38
Attachments
Ref bij knoop punten3.jpg
Ref bij knoop punten3.jpg (260.78 KiB) Viewed 4797 times
Ref bij knoop punten2.png
Ref bij knoop punten2.png (2.02 MiB) Viewed 4797 times
Ref bij knoop punten1.png
Ref bij knoop punten1.png (1.55 MiB) Viewed 4797 times

TruckingDutchman010
Posts: 240
Joined: 27 Dec 2020 21:37
Donation rank:

21 Apr 2021 16:03

ProMods bouwt dingen na zoals ze in werkelijkheid zijn. Als het bij die proef van Rijkswaterstaat is gebleven, is het er nu dus niet meer. Dan zou het ook niet kloppen om het in ProMods te maken, zou ik zeggen.

User avatar
tezz38
Posts: 6
Joined: 15 Aug 2014 15:13
Donation rank:
Location: Zuid-Holland Leiden

21 Apr 2021 20:35

Beste TruckingDutchman010

Het is een idee aan de Team van ProMods en het geeft wat extra dimensie er aan.
Dus het is aan de team van ProMods wat ze ermee gaan doen en als ze het oppakken is het alleen maar mooi meegenomen :).
Sommige dingen kloppen ook niet zoals in het werkelijkheid in sommige gebieden, zou ik zeggen.
Dus het is aan de team van ProMods, zou ik zeggen
B.V.D. Tezz38 en met vriendelijke groeten



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 7 guests