spel crasht wereldmap

Dutch
Post Reply
Danny Willis
Posts: 9
Joined: 25 Jun 2022 06:00
Donation rank:

02 Apr 2023 14:24

Weet iemand of het op te lossen is dat als ik met mijn spel de wereldkaart open, daarna begin in- of uit te zoomen, of dat aan mijn spel, of één of ander bestand ligt?
of zou dit gewoon een dingetje van ProMods zijn?
Want ik heb dit nu al een hele tijd, daarnaast meerdere waar ik mee in een NL VTC rijdt, maar we hebben er maar geen oplossing voor.
De enige kans dat ik een map kan openen is de Overlay terwijl ik rij, dan kan ik uitzoomen, maar dan is mijn scherm dus ook niet goed om op de weg te kijken.

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

03 Apr 2023 09:32

Gebruik je nog meer mods behalve ProMods? Zo ja, heb je de 'Zoom compatibiliteit' checkbox aangevinkt bij het maken van het DEF bestand?

Ik heb geen enkel probleem met het zoomen van mijn map.

Je zou ook deze mod kunnen proberen. Deze moet bovenaan in je mod manager staan: https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2701258039
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

Danny Willis
Posts: 9
Joined: 25 Jun 2022 06:00
Donation rank:

05 Apr 2023 11:35

Ik gebruik alleen de ProMods, voor de rest heb ik geen mods, ik heb dat zoom crash fix ook al eens geprobeert, maar die werkte niet voor mij, en toen had ik alles maar weer verwijderd en totaal opnieuw geinstalleerd.
en nu zie ik dat het ook niet echt helpt.

En nee, ik heb bij de DEF bestand maken niet het hokje voor de map mods aangevinkt, want ik had geen map mods

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

10 Apr 2023 19:59

Zou je je game.log eens kunnen posten? Graag een game.log van direct na de crash. Je kunt hem vinden in je Mijn Documenten/Euro Truck Simulator 2 map. Open hem in notepad.exe, and kopiëer de inhoud naar www.pastebin.com. Kopiëer de link van die website dan weer hier naar het forum.
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 25 guests